  • 1. Data: 2010-02-15 11:47:53
    Temat: Wybór auta - Opel vs Rover
    Od: Paweł <p...@i...eu>

    Hej!

    Chciałem poznać Wasze zdanie na temat dwóch autek: Opel Vectra 2.0 DTI z
    1997 r. (230 000km) oraz Rover 214 D również z 1997 r. (215 000km)

    Oba auta są do kupienia w podobnej cenie i z podobnym wyposażeniem, w
    Roverku nie ma jedynie klimy... Są plusy przemawiające za Vectrą i są plusy,
    które przemawiają za Roverem. Moje pytanie, które z tych aut bardziej
    polecalibyście kupić ? (również pod względem technicznym)

  • 2. Data: 2010-02-15 12:03:13
    Temat: Re: Wybór auta - Opel vs Rover
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Paweł" <p...@i...eu> wrote in message
> [...]
    > plusy, które przemawiają za Roverem. Moje pytanie, które z tych aut
    > bardziej polecalibyście kupić ? (również pod względem technicznym)

    Porownujesz dwie rozne klasy samochodow, Vectra bedzie sporo wieksza. Rover
    jak to rover - tanie i tyle mozna o nim powiedziec. Szczytem bezawaryjnosci
    na pewno nie bedzie, nie bez przyczyny na wyspach 10-letnich roverow jest
    jak na lekarstwo - wiekszosc juz dawno przerobiono na metal.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-02-15 12:09:20
    Od: Paweł <p...@i...eu>

    Osobiście Vectra też mnie się bardziej podoba niż Rover ale... jest jedno
    ale, które skutecznie mnie zniechęca, a mianowicie awaryjność pomp
    wtryskowych w tych silnikach. Może być tak, że będzie wszystko pięknie
    ładnie, a za parę dni auto odmówi posłuszeństwa lub też wszystko będzie
    okej..., taka trochę loteria i przez to się waham.

  • 4. Data: 2010-02-15 12:12:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Paweł wrote:
    > Hej!
    >
    > Chciałem poznać Wasze zdanie na temat dwóch autek: Opel Vectra 2.0
    > DTI z 1997 r. (230 000km) oraz Rover 214 D również z 1997 r. (215
    > 000km)

    214 to taka corsa, a klima to klima, to nie sa konkurencji, moze ta vectra
    zajechana ze w cenie jak rofer?

  • 5. Data: 2010-02-15 12:24:22
    Od: Paweł <p...@i...eu>

    Różnica w cenie jest: Rover 8000 zł. a Vectra 9800 zł

    Vectra w ładnym stanie, bez rdzy, przebieg niby duży ale realny. W środku
    nie zniszczona, silnik też ładnie chodzi, nie kopci i nie ma wycieków oleju.
    Do zrobienia są tylko tuleje w tylnym zawieszeniu. Jest jak już wcześniej
    wspomniałem jedno ALE, które mnie zniechęca, czyli awaryjność pomp
    wtryskowych i koszty ich regeneracji.

  • 6. Data: 2010-02-15 12:48:32
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-02-15 12:24, Paweł pisze:
    > Różnica w cenie jest: Rover 8000 zł. a Vectra 9800 zł
    >
    > Vectra w ładnym stanie, bez rdzy, przebieg niby duży ale realny. W
    230 tyś przebiegu na 13 lat to jest mały przebieg

    Pozdrawiam
    PJ

  • 7. Data: 2010-02-15 13:06:42
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Paweł" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Hej!
    >
    > Chciałem poznać Wasze zdanie na temat dwóch autek: Opel Vectra 2.0 DTI z
    > 1997 r. (230 000km) oraz Rover 214 D również z 1997 r. (215 000km)

    Jestes pewien, ze to jest Rover 214D? Czy to jest sedan? Wydawalo mi sie, ze
    w 1997 byly juz tylko nowe hatchbacki (rover bubble shape). One mialy inne
    nazewnictwo - Rover 220SD (86KM) i Rover 220SDI. Pierwszy mial pompe
    mechaniczna, a drugi elektroczniczna VP37. Przejezdzilem tym drugim kilka
    lat i złego słowa nie mogę powiedziec. Mial dobra moc - 105KM, co w
    polaczeniu z niska masa pozwalalo na bardzo dobre osiagi (troszke mniej niz
    9s do 100km/h). 214, owszem tez byly ale nowe byly tylko benzynowe - diesle
    maja nazewnictwo jakie wspomnialem wczesniej. Do twojej nazwy - 214D nie
    pasuja takze pojemnosci, bo stare MKII mialy moce 1.9 D 67 KM i 1.8 TD 88
    KM. Najlepiej wyguglaj zdjecie i pokaz, bede mogl bardziej pomoc.

  • 8. Data: 2010-02-15 13:33:08
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > lat i złego słowa nie mogę powiedziec. Mial dobra moc - 105KM, co w
    > polaczeniu z niska masa pozwalalo na bardzo dobre osiagi (troszke mniej niz

    Cos chyba bajki opowiadasz, bo wedlug producenta to auto miala cos kolo
    10s do 100km/h

  • 9. Data: 2010-02-15 15:23:54
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:hlbf2v$5gv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Cos chyba bajki opowiadasz, bo wedlug producenta to auto miala cos kolo
    > 10s do 100km/h

    Wedlug producenta ma 9,8 lecz po kilku modyfikacjach jest tak jak pisze.
    Z tymi autami mozna robic cuda, czesci na allegro jest zatrzesienie i sa
    tanie.

  • 10. Data: 2010-02-15 15:33:44
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Paweł wrote:
> [...]
    > pięknie ładnie, a za parę dni auto odmówi posłuszeństwa lub też
    > wszystko będzie okej..., taka trochę loteria i przez to się waham.

    Nie przesadzaj. Wejdź na forum.mazdaspeed.pl i przeczytasz tam o padających
    pompach w mazdach DITD a tylko dlatego że nie pisza ludzie zadowolenia a Ci
    którzy mają problemy i to często w autach o przebiegach 500 tys i wikszych
    kupionych od dziadka, który do koscioła jeździł. A na forum Saaba widziałem
    ankietę i okazało się że tylko ok 8 % użytkowników miało problem z pompami..
    Na innych forach poczytasz o padających pompach innej marki. Poczytaj o
    Fordach, Szmalcwagenacj itp. Wszystkie mają coś wadliwego a sporo tych aut
    jedzi i jakoś sie nie psują. Sprawdź stan i bież to co Ci bardziej pasuje