  • 1. Data: 2010-02-15 09:53:29
    Temat: Skradziono samochód - nagroda
    Od: j...@o...pl

    Witam
    Parę dni temu skradziono mi sprzed domu w Niepołomicach koło Krakowa samochód
    marki Volkswagen Passat 1.9 TDI kombi, srebrny metalik, rocznik 2002.
    Nr rejestracyjny KWI 06576
    Może ktoś przypadkiem zauważy że stoi na jakimś parkingu.
    Dla znalazcy/informatora nagroda 1tyś zł
    Tel kontaktowy 694727188
    Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2010-02-15 10:47:20
    Temat: Re: Skradziono samochód - nagroda
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Parę dni temu skradziono mi sprzed domu w Niepołomicach koło Krakowa
    > samochód marki Volkswagen Passat 1.9 TDI kombi, srebrny metalik, rocznik

    Passaty kradna?
    Trzeba bylo za tego tauzena zabezpieczenie zalozyc...

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-02-15 11:52:34
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

> [...]
    > Nr rejestracyjny KWI 06576
    > Może ktoś przypadkiem zauważy że stoi na jakimś parkingu.
    > Dla znalazcy/informatora nagroda 1tyś zł

    Współczuję, bo to może wnerwić...ale przecież istnieje coś takiego jak
    ubezpieczenie od kradzieży!!!

  • 4. Data: 2010-02-15 12:26:57
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    > Parę dni temu skradziono mi sprzed domu w Niepołomicach koło Krakowa samochód
    > marki Volkswagen Passat 1.9 TDI kombi, srebrny metalik, rocznik 2002.
    Wyrazy współczucia. Niestety jest duże zainteresowanie samochodami "dawcami" do
    przeróbek anglików. Mojemu koledze kilka dni temu z podwórka zniknął mercedes z
    2004 roku. Policja nie daje mu złudzeń i sugeruje że na pewno w jakiejś stodole
    już jest rozebrany na części pierwsze. Dlatego nie kupię części używanej choćby
    zakup nowej miał zaboleć.

  • 5. Data: 2010-02-15 12:53:24
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Policja nie daje mu złudzeń i sugeruje że na pewno w jakiejś stodole
    już jest rozebrany na części pierwsze.Dlatego nie kupię części
    używanej choćby zakup nowej miał zaboleć.

    zamiast sugerowac lepiej zaczeliby szukac tej dziupli

    zagadka:
    jak sie nazywa najslynniejszy polski paser czesci samochodowych ?
    hint: 7 liter, pierwsza A

    przeciez rynek czesci uzywanych to zyla zlota, kryzys idzie mysle ze
    niedlugo fiskus wyciagnie swoje lepkie paluchy takze i po nich :-)

    P.

  • 6. Data: 2010-02-15 12:54:14
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    j...@o...pl pisze:
> [...]
    > Nr rejestracyjny KWI 06576
    > Może ktoś przypadkiem zauważy że stoi na jakimś parkingu.
    > Dla znalazcy/informatora nagroda 1tyś zł

    Znalazcy nalezy sie 10% wartosci.
    To tak jakby ktos jednak znalazl :>

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2010-02-15 14:10:30
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Passaty kradna?
    > Trzeba bylo za tego tauzena zabezpieczenie zalozyc...

    dla zawodowców żadne "dostępne w handlu" zabezpieczenie nie stanowi
    problemu, można jedynie kombinować własne, a to koszt max kilkanaście
    złotych,
    brat

  • 8. Data: 2010-02-15 14:48:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-15 11:52, WIHEDCNF pisze:
    > Współczuję, bo to może wnerwić...ale przecież istnieje coś takiego jak
    > ubezpieczenie od kradzieży!!!
    I? Kupisz sobie za pieniądze uzyskane z ubezpieczenia identyczne auto?

    Maciek

  • 9. Data: 2010-02-15 15:22:53
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Maciek pisze:
    > I? Kupisz sobie za pieniądze uzyskane z ubezpieczenia identyczne auto?

    A jak nie ma zadnego ubezpieczenia to jakie kupi? Takie za 0zl?

  • 10. Data: 2010-02-15 15:26:34
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Znalazcy nalezy sie 10% wartosci.