  • 1. Data: 2022-04-10 16:30:10
    Temat: Opłacalność spamu telefonicznego
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Tak sobie analizuje, że jeśli ciągle są ci spamerzy, wydzwaniają, czy to
    roboty, czy telemarketerzy, to widać nadal działalność ta jest
    opłacalna. Przynajmniej nie jest deficytowa. Jakiś ktoś szef tej firmy
    spamerskiej ma dochód i ma z czego żyć. Firmę wydzwaniającą stać na to,
    aby wynająć jakąs niszową siedzibę, komputery, system, opłacić
    połączenia, zatrudnić ludzi w ten czy inny sposób.

    Widać, jakiś tam % abonentów przyjmujących te połączenia zakupuje te
    usługi oferowane przez spamera.

  • 2. Data: 2022-04-10 17:26:38
    Temat: Re: Opłacalność spamu telefonicznego
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.04.2022 o 16:30, Krzysztof kw1618 pisze:
> [...]
    > połączenia, zatrudnić ludzi w ten czy inny sposób.
    >
    > Widać, jakiś tam % abonentów przyjmujących te połączenia zakupuje te

    Jaki np?

  • 3. Data: 2022-04-11 09:43:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2022 16:30:10 +0200, Krzysztof kw1618 wrote:
> [...]
    > połączenia, zatrudnić ludzi w ten czy inny sposób.
    >
    > Widać, jakiś tam % abonentów przyjmujących te połączenia zakupuje te

    Ale widac tez, ze coraz czesciej "roboty" dzwonią.

    J.

  • 4. Data: 2022-04-11 11:15:13
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 11.04.2022 o 09:43, J.F pisze:

    > Ale widac tez, ze coraz czesciej "roboty" dzwonią.

    Wg śledztwa TVN24 o robotach fotowoltaicznych, tego robota i tak ktoś
    obsługuje. Trochę mnie to zdumiało, ale reportaż wygląda na wiarygodny.
    Gdybym umiał, to napisałbym takiego robota, który byłby bezobsługowy i
    samouczący się, akurat dla tego celu nie ma zbyt dużo kombinacji aby to
    zrealizować.

  • 5. Data: 2022-04-11 15:56:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > roboty, czy telemarketerzy, to widać nadal działalność ta jest
    > opłacalna. Przynajmniej nie jest deficytowa. Jakiś ktoś szef tej

    Heh, to są miliony zł miesięcznie...

    --
    Marek