  • 1. Data: 2022-04-11 09:47:39
    Temat: emulator androida
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    jest tego troche, ale poslucham sie trafnych rad:

    macie jakis upatrzony/sprawdzony emulator androidowy? *max* *lekki* ,
    takiego szukam.

  • 2. Data: 2022-04-11 11:19:29
    Temat: Re: emulator androida
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 11.04.2022 o 09:47, 1634Racine pisze:
    > jest tego troche, ale poslucham sie trafnych rad:
    >
    > macie jakis upatrzony/sprawdzony emulator androidowy? *max* *lekki* ,
    > takiego szukam.

    Też szukam, najlepszy taki online, aby w laptopie sprawdzać jak działają
    aplikacje ze sklepu Play

  • 3. Data: 2022-04-11 13:31:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2022 09:47:39 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > jest tego troche, ale poslucham sie trafnych rad:
    >
    > macie jakis upatrzony/sprawdzony emulator androidowy? *max* *lekki* ,
    > takiego szukam.

    Są wersje Androida na PC. Sam jakąś mam na maszynie wirtualnej, do
    testów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2022-04-11 14:08:08
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Jacek Maciejewski w news:19scvpt5hhbmk$.1rwkd6ikcely8$.dlg@40tude.net
    > Są wersje Androida na PC. Sam jakąś mam na maszynie wirtualnej, do
    > testów.

    ciesze sie, ze wiedzie sie.

  • 5. Data: 2022-04-11 14:40:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2022 14:08:08 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > ciesze sie, ze wiedzie sie.

    Uszczypliwość zbyteczna. Byłeś bardzo oszczędny definiując swój problem
    więc dostajesz szerokie spektrum odpowiedzi. I nie ma obowiązku
    korzystania z rad.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2022-04-12 14:20:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2022 09:47:39 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > jest tego troche, ale poslucham sie trafnych rad:
    >
    > macie jakis upatrzony/sprawdzony emulator androidowy? *max* *lekki* ,
    > takiego szukam.

    Ja używam BlueStacks oraz Multi-Memu.
    Zaletą Multi-Memu jest to, że jego dysk jest katalogiem widzianym wprost w
    Windows.

    Natomiast oba są (jak dla mnie) ciężkie i powolne.

    Natomiast nie próbowałem wirtualizatorów, a nawet nie wiem, czy są takie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2022-04-12 17:19:35
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Adam w news:1d20felud2sku$.1oxtur01z28w$.dlg@40tude.net
> [...]
    > Natomiast oba są (jak dla mnie) ciężkie i powolne.
    > Natomiast nie próbowałem wirtualizatorów, a nawet nie wiem, czy są takie.

    chyba z 7em wyprobowalem - wszystko ciezkie jak diabli...

  • 8. Data: 2022-04-12 23:13:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2022 17:19:35 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > Adam w news:1d20felud2sku$.1oxtur01z28w$.dlg@40tude.net
    >
    > chyba z 7em wyprobowalem - wszystko ciezkie jak diabli...

    Moment - próbowałeś emulatory czy wirtualizery?
    Bo to kolosalna różnica.
    Emulator ma prawo być ciężki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2022-04-13 11:45:09
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Adam w news:12l9igj5prhjr.moci99m7xwnn$.dlg@40tude.net
    [........]
    > Moment - próbowałeś emulatory czy wirtualizery?

    zdecydowanie emulatory --> bluestacks, nox, youwave, droid4, koplayer... i
    jeszcze jakies, nawet starsze lzejsze wersje. Ciezkie sprawy.

  • 10. Data: 2022-04-14 14:38:35
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "1634Racine" <m...@...cbqebml> wrote:
    > macie jakis upatrzony/sprawdzony emulator androidowy? *max* *lekki* ,
    > takiego szukam.
    Z tego co sprawdzalem w miare lekki, i chyba najbardziej funkcjonalny,
    jest Bluestack. Nawet na nastoletnim sprzecie dziala poprawnie. Jak ci
    zalezy na niskim uzywaniu CPU, to w settings ogranicz korzystanie z rdzeni.
    Dziala bardzo dobrze takze jako emulator dla Visual Studio.
    Jedyny minus: nie dziala w nim AliExpress. Ale to sprawdzalem w wielu
    emulatorach, i w zadnym nie dzialalo - poza Memu, gdzie owszem, dziala, ale
    Memu zre procesora w cholere, a w dodatku jest trudno uzywalny, bo jest
    przeladowany reklamami.