  • 1. Data: 2009-05-19 06:53:53
    Temat: Opona na tył...
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Witam,
    potrzebuję porady odnośnie oponki na tył. Poszukiwany rozmiar to
    190/55-17. Moto to TL1000S, jeżdżony niekoniecznie lajtowo ;) Do teraz
    śmigałem na Maxxis Presa Sport i byłem bardzo zadowolony. Jedyny minus -
    5000km i po bieżniku. Myślałem o Z6, ale doszły mnie słuchy, że bieżnik
    schodzi równie szybko. Generalnie tym razem szukam czegoś na wakacyjny
    wypad (ok. 4-5 kkm) w pełni obciążonym motocyklem i myślałem o czymś
    trwalszym. Z drugiej strony jednak winkle na południu Europy kuszą...
    Może jakaś opona dwuskładnikowa? Jakieś sugestie?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 2. Data: 2009-05-19 07:03:03
    Temat: Re: Opona na tył...
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Don Pedro pisze:
    > Z drugiej strony jednak winkle na południu Europy kuszą...
    > Może jakaś opona dwuskładnikowa? Jakieś sugestie?

    Winkle na poludniu Europy to pojedziesz nawet na kartoflanym macadamie.

    tam trzyma wszystko.

    KJ
    PS. Nie, no z macadamem to zartowalem

  • 3. Data: 2009-05-19 07:31:16
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Don Pedro wrote:
> [...]
    > myślałem o czymś trwalszym. Z drugiej strony jednak winkle na
    > południu Europy kuszą... Może jakaś opona dwuskładnikowa? Jakieś

    Z6 i Pilot Roady dobrze sie sprawdzily (~12kkm) zeszlego lipca na nieco
    przeciazonych big-bike'ach na poludniu Europy.
    Maxxis sportmaxx zniknal po 5kkm. Chyba kazdy z napisem sport tak ma...
    --
    pozdrawiam, lesor
    cb13rosSynAnt

  • 4. Data: 2009-05-19 07:34:24
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał w wiadomości

    > Winkle na poludniu Europy to pojedziesz nawet na kartoflanym macadamie.
    >
    > tam trzyma wszystko.

    Na południu europy czasem słońce, czasem deszcz, a wtedy już nie nafikasz
    na kartoflach. Połowa magistrali adriatyckiej jest na kruszywach naturalnych
    i śliska w deszczu jak cholera.
    M1 (teraz chyba następca M3) jest miękka trzyma dobrze i nie straszy nawet
    w temp około 0. W TL-u styknie na jakieś 5 kkm.
    Z6 to bardzo dobry kompromis, bo te opony robią sie nieprzyjemne dopiero
    od +10 st.C w dół. Miałem je busie we Francji 2 lata temu i nie było uwag,
    tak na sucho jak i w deszczu (to się nazywa chyba szeroki zakres graniczny,
    czyli zaczyna się ślizgać i jeszcze jest czas na telefon do przyjaciela co
    robić
    żeby opanować). Miałem na nich 7 kkm i jeszcze 2 spokojnie sieby
    zrobiło, ale zły los nie pozwolił.

    PS. a już byłem tak blisko zjechania całych słoni na rantach ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 5. Data: 2009-05-19 07:41:41
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message
> [...]

    Tak. Miszleu dwuskladnikowy. Diabelska Strada tez nienajgorsza choc teraz
    doplacilbym do Michala.

    > Winkle na poludniu Europy to pojedziesz nawet na kartoflanym macadamie.
    >
    > tam trzyma wszystko.

    Bardzo zalezy na jakich kruszywach przygotowywali asfalt. Chorwacja OK, w
    Czarnogorze mozna sie bardzo zdziwic - tam lepiej jechac jakby w deszczu.
    Tylko wtedy co jak juz naprawde zacznie padac ;) Z tego co slyszalem
    podobnie w Grecji.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-05-19 09:45:24
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message
    >
    > Tak. Miszleu dwuskladnikowy.

    A który to konkretnie?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 7. Data: 2009-05-19 09:54:11
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote in message

    > A który to konkretnie?

    Pilot Road 2. Z dwuskladnikowych jest jeszcze BT021, lecz slawa poprzednika
    sklania (mnie) do nieufnosci. Znaczy, mam toto (021) na traktoru i ogolnie
    daje rade. Uslizgiwalo, nawet na prostych, tylko w Czarnogorze ale tam to
    chyba wszystko sie slizga. A co masz z przodka?

  • 8. Data: 2009-05-19 10:23:40
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kefir pisze:
    > Czarnogorze ale tam to chyba wszystko sie slizga. A co masz z przodka?

    Z przodka Maxxis Presa Sport i nie mam kompletnie żadnych zastrzeżeń a
    bieżnika jeszcze spooooro.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 9. Data: 2009-05-19 12:54:15
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Don Pedro pisze:
> [...]
    razem szukam czegoś na wakacyjny
    > wypad (ok. 4-5 kkm) w pełni obciążonym motocyklem i myślałem o czymś

    Mam użwyanego Pilot Roada (bez 2CT) - mogę Ci oddać, te 5 kkm to z
    palcem jeszcze przejedzie - wymieniłem "dmuchając na zimne" na 2CT przed
    wyprawą co nie doszła do skutku, a teraz zamieniać z powrotem mi się już
    nie chce

    Z drugiej strony jednak winkle na południu Europy kuszą...
    > Może jakaś opona dwuskładnikowa? Jakieś sugestie?

    j.w.

    a jak chcesz _naprawdę_ popałować to Pilot Sport (nie mam na oddanie,
    ale kiedyś miałem założone) - ale ten to Ci starczy na 2-3 kkm... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-05-19 16:04:40
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    (pj) pisze:

    > Mam użwyanego Pilot Roada (bez 2CT) - mogę Ci oddać, te 5 kkm to z

    THX, ale już zdecydowałem kupić nówkę Pilota Roada 2CT, jakoś przy tym
    motocyklu nie lubię oszczędzać ;)

    > a jak chcesz _naprawdę_ popałować to Pilot Sport (nie mam na oddanie,
    > ale kiedyś miałem założone) - ale ten to Ci starczy na 2-3 kkm... ;-)

    Tia, na pół urlopu by wystarczyło :)

    pozdr
    DP
    TL-S