  • 1. Data: 2009-05-19 08:33:47
    Temat: (k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Pilnie poszukuję przerywacza kierunkowskazów o nietypowych parametrach
    6V 2 x 10Watt (zaznaczam, że 2 x 21 Watt się nie nadaje!)
    Jeden z esklepów zwodzi mnie już kolejny miesiąc (ponoć dostawa z Czech
    się opóźnia...), szukałem u polskich sprzedawców, czeskich i dupa
    zbita... :(

    Jeśli ktoś ma namiary, mogą być także sklepy w Czechach, to bardzo
    proszę o kontakt.
    Z góry bardzo dziękuję!!!

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-05-19 08:57:20
    Temat: Re: (k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Tue, 19 May 2009 10:33:47 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > 6V 2 x 10Watt (zaznaczam, że 2 x 21 Watt się nie nadaje!)
    > Jeden z esklepów zwodzi mnie już kolejny miesiąc (ponoć dostawa z Czech

    Może to pomoże:
    http://simsony.net/showthread.php?t=2716

    Tyle, że podejrzewam dotyczy to raczej rozwiązania 6V 2x21W
    2x10W to faktycznie zjawisko :-)

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (powoli się składa)

  • 3. Data: 2009-05-19 08:58:32
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    falco pisze:
    > Pilnie poszukuję przerywacza kierunkowskazów o nietypowych parametrach
    > 6V 2 x 10Watt

    http://www.cyklo-motorelektryk.pl

    Nie wiem czy mają ale moga wiedzieć gdzie szukać.

    KJ

  • 4. Data: 2009-05-19 09:01:40
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Tue, 19 May 2009 10:57:20 +0200, -Demonos- <b...@g...com> wrote:

    > Może to pomoże:
    > http://simsony.net/showthread.php?t=2716
    >
    > Tyle, że podejrzewam dotyczy to raczej rozwiązania 6V 2x21W
    > 2x10W to faktycznie zjawisko :-)

    PS.

    Najbliższej w googlu to znalazłem tylko 2x17W
    http://www.czesci-motocyklowe.pl/?mode=shop&branch=5
    5&page=1

  • 5. Data: 2009-05-19 11:41:11
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    -Demonos- <b...@g...com> wrote:

> [...]

    A jakby tak bylo 1 x 18W? Takie cos jak do Simsona Schwalbe (i wozkow
    Duo). Nie tak dawno jeszcze udawalo sie dostac w sklepie, o dziwo.
    bardziej mnie nurtuje pytanie do czego mialoby to 2 x po 10W sluzyc -
    mam nadzieje, ze nie do migaczy w motorze.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2009-05-19 13:43:55
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :(
    >
    > Jeśli ktoś ma namiary, mogą być także sklepy w Czechach, to bardzo proszę
    to wez sobie przerób przeca to prosta kontrukcja płytka bimetalowa zez
    drutem łoporowym
    onegdaj (ze 100 lat tamu) przerabiałem co prawda w druga strone taki
    normalny 2x21W zeby na nim awaryjne zrobic i siem dało
    a tak w ogole to podłacz taki 2x21Wna 12 v i zobacz czy on czasami wlasciwie
    nie bedzie pracował :-) bo pobór prądu to na oko bedzi prawie taki sam
    huck

  • 7. Data: 2009-05-19 14:46:36
    Od: falco <m...@w...pl>

    Odpowiem wszystkim w 1 liście, aby nie nabijać statystyk... ;)

    Demonos - na Simsonie szukałem wcześniej, ale nie znalazłem dokładnie
    takiego rozwiązania, chyba, że coś przeoczyłem... ;) Do podanych sklepu
    napisałem, ale nie mają... :(

    KJ Siła Słów - Skrobnąłem do nich i czekam na cynk.

    Jacot- nie wiem jak z 1x18W, ale dzięki za podpowiedź. Co do
    zastosowania, to tak jak w temacie... ;) Tak do kierunkowskazów, które
    założyłem do SenNej..., bo jazda z machaniem rękami jest klasyczna, ale
    zbyt niebezpieczna... :(
    Sprawdza się w innych Kyvackach, więc czemu ma nie sprawdzić się u
    mnie...? Przy zastosowaniu 6V 2 x 21Watt z oryginalną prądnicą jaką mam
    pobór jest zbyt duży. :(

    huck - z tego co wiem, to takie rozwiązanie działa, ale migacze działają
    jak a Maluchach, czyli baaardzooo wooolnooo... ;) Nie żebym miał coś do
    Maluchów, sam kilka lat 1 ujeżdżałem... ;)

    Dzięki wszystkim za szybkie i konkretne podpowiedzi, oczywiście czekam
    na więcej... ;)

    P.S. Próbuję namierzyć źródło w Czechach, bo są takie dostępne od ręki,
    ale ciężko mi znaleźć... :(

  • 8. Data: 2009-05-19 14:53:57
    Od: falco <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > KJ

    Skrobnę jeszcze jedno prywatnie... ;)
    Bez żadnej obrazy, ale dokładnie tak jak się podpisujesz - KJ - wabi się
    mój kochany psiak (KaJot), choć i tak większość woła KoJot... ;)

  • 9. Data: 2009-05-19 16:06:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Sprawdza się w innych Kyvackach, więc czemu ma nie sprawdzić się u
    >mnie...? Przy zastosowaniu 6V 2 x 21Watt z oryginalną prądnicą jaką mam

    Moim osobistym prywatnym zdaniem, jesli myslisz o dwu parach migaczy
    po 10 waciakow to to bedzie najbardziej niebezpieczne, bo bedzie widac
    migacze tylko nie bedzie widac kiedy dzialaja.
    Jesli juz bardzo chcesz te migacze to bym sie skupil w kierunku
    pojedynczych, np. na kierownicy, bardzo klasycznie.
    (Mialem 2 x po 15 i tez nie bylem szczesliwy, wole bez;)

    >huck - z tego co wiem, to takie rozwiązanie działa, ale migacze działają
    >jak a Maluchach, czyli baaardzooo wooolnooo... ;) Nie żebym miał coś do
    >Maluchów, sam kilka lat 1 ujeżdżałem... ;)

    No jak wolno to trzeba chyba je dociazyc?:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2009-05-19 17:27:34
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jacot pisze:

    > Moim osobistym prywatnym zdaniem, jesli myslisz o dwu parach migaczy
    > po 10 waciakow to to bedzie najbardziej niebezpieczne, bo bedzie widac
    > migacze tylko nie bedzie widac kiedy dzialaja.

    Doceniam Twoje doświadczenie, ale nie bardzo rozumiem czemu uważasz
    (teoretycznie), że coś co się sprawdza w innych znanych mi Kyvackach ma
    się nie sprawdzić u mnie, czyli podobnym motocyklu... ;)

    Nie spodziewam się super mocnego światła, w końcu 45 watowa oryginalna
    prądnica w najwyższym momencie ładowania i sprawności... ;) nie powala,
    ale równie dobrze można by rzec, że światło stopu, które jest w Kyvacce,
    to mikroświatełunio... ;)

    > Jesli juz bardzo chcesz te migacze to bym sie skupil w kierunku
    > pojedynczych, np. na kierownicy, bardzo klasycznie.

    Tu niestety się mylisz, bo Kyvacka ma rollgaz, więc ani prawego lusterka
    ani kierunkowskazu się nie da założyć... ;)
    Migacze już są i wyglądają tak:

    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/SenN
    aJawa35617558#5329753173196383234
    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/SenN
    aJawa35617558#5329752706142812610

    > No jak wolno to trzeba chyba je dociazyc?:)

    hehehe... oczywiście jak wszystko co indywidualnie zamontowane musi
    przejść "próbę ognia", ale tutaj nie wyważam otwartych drzwi, tylko
    korzystam z doświadczenia znajomych. ;)

    Znając siebie i tak będę jeszcze 100 razy poprawiał to i tamto, więc kto
    wie czy np. w przyszłości nie zmienią na mocniejszą prądnicę od CZ, co
    zresztą także na Preclu proponowano, wtedy i może przyjdzie czas na
    mocniejsze kierunkowskazy... ;)