  • 11. Data: 2009-05-19 16:10:04
    Temat: Re: Opona na tył...
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "(pj)"
    a jak chcesz _naprawdę_ popałować to Pilot Sport (nie mam na oddanie, ale
    kiedyś miałem założone) - ale ten to Ci starczy na 2-3 kkm... ;-)

    Got damn...a jak jak ten sisior juz 5 kkm nakrecilem na Pilot Sportach i
    nadal mam i jeszcze do hartka mnie starcza (mam nadzieje)

    T.

  • 12. Data: 2009-05-19 18:40:58
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    >
    > Got damn...a jak jak ten sisior juz 5 kkm nakrecilem na Pilot Sportach i
    > nadal mam i jeszcze do hartka mnie starcza (mam nadzieje)

    widać słabo pałujesz... :-P ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-05-19 20:29:37
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Dą Pedro pisze:

    > potrzebuję porady odnośnie oponki na tył. Poszukiwany rozmiar to
    > 190/55-17. Moto to TL1000S, jeżdżony niekoniecznie lajtowo ;)
    Powiem tak, kup (o ile produkuja) _nowego_ Macadama X100 - wszyscy
    powiedza, ze kartofel, ze twarda, ze wogole do dupy. A ja twierdze, ze
    nowy, zaznaczam _N O W Y _ nie lezakowany Macadam X100 daje sobie
    swietnie rade w szybkich i obladowanych zapierdalaczach bardzo dobrze.
    Na Macadamie bylem w Maroku (10kkm) i w Portugalii (8kkm) i mialem na
    czym wrocic a przy okazji na dobrych drogach pofredzelkowalem bieznik.
    Jak nie chcesz miec stresa, ze wracasz na plotnie z wakacji zakladaj
    smialo _nowego_ macadama.
    Poza tym bedac ~3kkm od domu jakos mniej masz ochote koniecznie zamykac
    laczka :)
    o np.: http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/IMG_3484.jpg

    --
    pozdr
    Rogal

  • 14. Data: 2009-05-21 15:41:40
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Grzegorz Rogalanapisal

> [...]
    > smialo _nowego_ macadama.
    > Poza tym bedac ~3kkm od domu jakos mniej masz ochote koniecznie zamykac

    Dunlop Sportmax Roadsmart.Polecam.Doktorek65