  • 1. Data: 2011-03-08 10:55:31
    Temat: Opony bieżnikowane
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Cześć,
    Gdzie na śląsku (K-ce,R-Sl, Ś-ce,G-ce itp) można kupić niezadrogie opony
    bieżnikowane,wymiana na miejscu dodatkowy atut,,,
    Mirek

  • 2. Data: 2011-03-08 11:13:41
    Temat: Re: Opony bieżnikowane
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 08.03.2011 10:55, Mirosław pisze:
    > Cześć,
    > Gdzie na śląsku (K-ce,R-Sl, Ś-ce,G-ce itp) można kupić niezadrogie opony
    > bieżnikowane,wymiana na miejscu dodatkowy atut,,,
    > Mirek
    Rybnik i okolice może być?
    polecam:
    http://www.globgum.pl/kontakt.php

  • 3. Data: 2011-03-08 11:18:54
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    > Rybnik i okolice może być?
    > polecam:
    > http://www.globgum.pl/kontakt.php
    może być, dzięki
    Mirek

  • 4. Data: 2011-03-08 11:48:17
    Od: " " <b...@g...pl>

    Mirosław <m...@g...com> napisał(a):

    > może być, dzięki
    > Mirek

    a to jest sens takie opony zakupic - mniemam, iz do osobowki - nie jezdzilem
    nigdy na takich, nawet uzywek niebralem, pomijajac takich "po sprzedanym
    samochodzie od bliskiej rodziny".

    Znalazlem do swego 195/60 R15 za 105 zeta za sztuke... letnie musze zakupic w
    tym sezonie nowe, z jednej strony kasa, a z drugiej bezpieczenstwo jezdze
    roznie... czasem i bardzo szybko

    jakos nie mam przekonania do bieznikowanych

  • 5. Data: 2011-03-08 11:48:53
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Gdzie na śląsku (K-ce,R-Sl, Ś-ce,G-ce itp) można kupić niezadrogie opony
    > bieżnikowane,wymiana na miejscu dodatkowy atut,,,

    miejmy nadzieje ze nigdzie

  • 6. Data: 2011-03-08 12:59:38
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...kupić niezadrogie opony
    > bieżnikowane

    A nie lepiej używki w dobrym stanie? To oczywiście Twoja
    sprawa, ale ja bym taką opcję wybrał.

  • 7. Data: 2011-03-08 14:27:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a moze chce do wsciekania sie w terenie jakies z bieznikiem na bloto - od
    razu osadzacie go :)
    a moze ma dostawczaka do ktorego chce kupic opone?

  • 8. Data: 2011-03-08 15:38:23
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-08 11:48, b...@g...pl pisze:
    > a to jest sens takie opony zakupic - mniemam, iz do osobowki - nie jezdzilem
    > nigdy na takic
    >
    > jezdze > roznie... czasem i bardzo szybko

    No i sam sobie Kolega odpowiedział.
    Nie wszyscy jeżdżą dużo i szybko (w tym i niżej podpisany) wiec nie mają
    się co bać nalewek ;-))

    Adampio

  • 9. Data: 2011-03-08 17:50:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości

    > miejmy nadzieje ze nigdzie

    jakies zabobonne PRLowskie doświadczenia masz ..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-03-08 19:23:11
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał
    > jakies zabobonne PRLowskie doświadczenia masz ..

    I to wystarczy bo nic sie od czasu PRLu w bieznikowanych oponach do osobówek
    nie zmieniło. Nadal produkcja jednej ale dobrej opony bieżnikowanej jest
    zbliżona kosztami do produkcji opony nowej. Widziałem w akcji te opony
    bieżnikowane "nowej generacji" i nie polecam nikomu, nawet do powolnej
    jazdy.