  • 1. Data: 2011-03-08 10:23:58
    Temat: Geometria zawieszenia - jaki koszt?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    ASO chce 240 zł za obie osie.
    Czy to jakaś mocno przedrożona cena, czy do zaakceptowania?

    A tak BTW - co może być (inną) przyczyną poząbkowania się opon?
    Pomijając błędy użytkownika w rodzaju palenia gum czy złego ciśnienia w
    oponach.

  • 2. Data: 2011-03-08 10:28:11
    Temat: Re: Geometria zawieszenia - jaki koszt?
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Drogo, bardzo drogo.
    powinno byc od 70 do 100zl

  • 3. Data: 2011-03-08 10:30:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Drogo, bardzo drogo.
    > powinno byc od 70 do 100zl

    Tak myślałem właśnie.
    Gdzie w Poznaniu zrobią to dobrze i taniej?

  • 4. Data: 2011-03-08 10:45:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-08 10:28, wchpikus pisze:
    > Drogo, bardzo drogo.
    > powinno byc od 70 do 100zl

    W trójmieście to 70-100zł kosztuje albo ustawienie samej zbieżności
    przodu, albo ewentualnie tylko odczyt geometrii z obu osi.
    Ustawienie geometrii na obu osiach cena to tak 150-200zł.

    No i na geometrie trzeba jechać z idealnie prostymi felgami, więc warto
    to robić przy okazji zmiany opon na letnie kiedy to dokładnie można
    sprawdzić (i ewentualnie wyprostować) felgi przy przekładaniu.

  • 5. Data: 2011-03-08 10:48:37
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Drogo macie.
    U mnie w ZG sprawdzenie zbieznosci, cisnienia w oponach i ustawienie do
    100zl max.
    Najtaniej w ASO Kia, 70zl.

  • 6. Data: 2011-03-08 11:09:17
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-08 10:28, wchpikus pisze:
    > Drogo, bardzo drogo.
    > powinno byc od 70 do 100zl

    Za zbieznosc owszem. Geometria kosztuje nieco wiecej. Wlasnie rzeczone
    ca 250zl (dla tylu i przodu).
    Jak mieszkalem w poznaniu to robilem u Mielcarka kolo mostu
    gorczynskiego. Znakomity fachowiec.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2011-03-08 11:10:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Mar 2011 10:30:54 +0100, Cavallino wrote:
    >Tak myślałem właśnie.

    Za jedna os.

    Wiec za dwie to moze nie tak duzo.

    >Gdzie w Poznaniu zrobią to dobrze i taniej?

    Bedzie dyskusja, ale ja lubie zaklady z komputerem do tego.
    Przynajmniej sie wyswietli cala geometria, a nie tylko zbieznosc.

    J.

  • 8. Data: 2011-03-08 11:13:58
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-08 10:45, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > to robić przy okazji zmiany opon na letnie kiedy to dokładnie można
    > sprawdzić (i ewentualnie wyprostować) felgi przy przekładaniu.

    Tu sie mylisz: i tak mierzy sie bicie felgi i wylicza srednia. Wiec
    prostota rzeczonej nie ma znaczenia.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 9. Data: 2011-03-08 11:16:24
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Jaki jest sens sprawdzenia zbieznosci i jej nie ustawienia?
    Rozumiem ze u was sprawdzenie zbieznosci to jedno, a ustawienie
    geometrii to drugie? Zwa to i tak i tak..
    Geometria to chyba jak auto zostawia 4 slady, ale raczej to nie bedzie
    tania naprawa:(

    Jak mowie, wjezdzam na kanal, podpinaja mierniki do kol, sprawdzaja i
    ustawiaja jak trzeba.
    Koszt 70-100zl.

  • 10. Data: 2011-03-08 11:37:21
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Tu sie mylisz: i tak mierzy sie bicie felgi i wylicza srednia. Wiec
    > prostota rzeczonej nie ma znaczenia.

    dokładnie, dobre (/wszystkie?) maszyny mają kompensację bicia felg,

    brat