  • 1. Data: 2012-11-10 17:17:51
    Temat: Orange 10 dniowe wypowiedzenie
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos juz przerabial wypowiedzenie umowy zawartej w sklepie internetowym
    z zachowaniem 10 dni dla umowy zawartej na odleglosc?
    Chodzi mi o simlock na telefon gdzie nigdzie nie bylo takiej informacji ani
    przy zakupie ani w umowie nigdzie tego nie ma a telefon brandowany z
    simlockiem.
    Oczywiscie wszystko rozpakowane telefon uruchomiony ale nigdzie nie ma
    napisane ze to zabronione ma byc kompletny i nie uszkodzony.
    A jak to wyglada w praktyce Czy ktos juz przerabial ten temat?

  • 2. Data: 2012-11-10 17:25:39
    Temat: Re: Orange 10 dniowe wypowiedzenie
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Oczywiscie wszystko rozpakowane telefon uruchomiony ale nigdzie nie ma
    > napisane ze to zabronione ma byc kompletny i nie uszkodzony.
    > A jak to wyglada w praktyce Czy ktos juz przerabial ten temat?

    Masz 10 dni na odstapienie od umowy zawartej na odleglosc, czy jakos tak.
    W Play to przerabialem - oczywiscie telefon rozpakowany i uzywany,
    ale tak z 15 minut maks.
    Nie wiem jak teraz, ale wtedy nie chcieli przyjmowac takich zwrotow w
    salonach i poczta odsylalem.

  • 3. Data: 2012-11-10 17:37:04
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale tak z 15 minut maks.
    > Nie wiem jak teraz, ale wtedy nie chcieli przyjmowac takich zwrotow w

    No tak dwa lata temu w Play po rozpakowaniu telefonu nie bylo mozliwosci
    zwrotu W orange w regulaminie sklepu internetowego jest zapis ze sprzet ma
    byc kompletny i nieuszkodzony
    A jak to sie ma do karty sim ktora juz zostala aktywowana i uzyta do
    polaczenia?

  • 4. Data: 2012-11-11 18:52:59
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-10 17:37, kowtow pisze:

> [...]
    > byc kompletny i nieuszkodzony
    > A jak to sie ma do karty sim ktora juz zostala aktywowana i uzyta do

    Wyjmujesz kartę, czyścisz telefon z plików i odsyłasz.

    zbk

  • 5. Data: 2012-11-14 13:30:00
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Wyjmujesz kartę, czyścisz telefon z plików i odsyłasz.
    >
    > zbk

    Animko aka ZBK - po cholere ma czyscic telefon (z plikow),
    skoro wyraznie pyta o karte sim?!

    Ić stond.

  • 6. Data: 2012-11-14 14:04:57
    Od: W <w...@w...pl>

    Q wystukał, co następuje:

    > Animko aka ZBK - po cholere ma czyscic telefon (z plikow),
    > skoro wyraznie pyta o karte sim?!
    >
    > Ić stond.

    Jeżu, po prostu wrzuć ją do KF i będzie spokój...