  • 1. Data: 2012-11-10 10:14:37
    Temat: Zasięg Play
    Od: work <g...@w...pl>

    Witam

    Mam zamiar (chyba, może) zmienić operatora T mobile na Play i teraz
    pytanie jak to jest w końcu jest z tym (niewielkim) zasięgiem w Play o
    którym bębnią konkurencyjni operatorzy oraz część użytkowników Play.
    Jestem dosyć długo w T mobile. Interesuje mnie oferta z telefonem.

  • 2. Data: 2012-11-10 10:40:03
    Temat: Re: Zasięg Play
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-11-10 10:14, work pisze:
> [...]
    > którym bębnią konkurencyjni operatorzy oraz część użytkowników Play.
    > Jestem dosyć długo w T mobile. Interesuje mnie oferta z telefonem.

    Pomysl tak .... w temobajl masz tylko nadajniki ery.
    W pleju masz pleja, plusa i oranzade. Odpowiedz sobie sam:)
    M.

  • 3. Data: 2012-11-10 12:58:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 10.11.2012 o 10:14 work <g...@w...pl> pisze:

> [...]
    > pytanie jak to jest w końcu jest z tym (niewielkim) zasięgiem w Play o
    > którym bębnią konkurencyjni operatorzy oraz część użytkowników Play.

    Nie patrz na to. Play korzysta z nadajników wszystkich opów w Polsce.

    Zaraz dostanę po głowie za to "Nie patrz na to" ;p

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 4. Data: 2012-11-10 15:09:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > Pomysl tak .... w temobajl masz tylko nadajniki ery.
    > W pleju masz pleja, plusa i oranzade. Odpowiedz sobie sam:)

    Są argumenty za, są też przeciw.
    1. Ostatnio w Warszawie Plus odmawia dostępu do sieci
    2. Zauważalnie często zdarza się, że w roamingu nie działają pakiety
    internetowe
    3. W przypadku znacznej części smartfonów zużycie baterii wzrasta 2-3
    krotnie

  • 5. Data: 2012-11-10 16:24:01
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012 15:09:42 +0100, Maciej Bebenek wrote:
    > 2. Zauważalnie często zdarza się, że w roamingu nie działają pakiety
    > internetowe

    Pewne uslugi internetowe z definicji dzialaja tylko w macierzystej sieci
    Playa. Mowimy o takich, czy o czyms klasy 200MB dla smartfona?

    > 3. W przypadku znacznej części smartfonów zużycie baterii wzrasta 2-3
    > krotnie

    Hm, dlaczego? (Anyway chyba nie podzielam, a w pracy siedze caly czas w
    roamingu u Plusa).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2012-11-10 17:27:24
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 15:24:01 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Pewne uslugi internetowe z definicji dzialaja tylko w macierzystej sieci
    > Playa. Mowimy o takich, czy o czyms klasy 200MB dla smartfona?

    Działają bez problemu.

    > Hm, dlaczego? (Anyway chyba nie podzielam, a w pracy siedze caly czas w
    > roamingu u Plusa).

    Też jakoś nie zauważyłem tego przyśpieszonego rozładowywania aku.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 7. Data: 2012-11-10 20:21:42
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 15:09:42 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Są argumenty za, są też przeciw.

    Ja dodam, co mnie wkurza.
    Dosyć często się zdarza, że gdy dzwonię na jakiś numer (nawet
    stacjonarny!), to słyszę komunikat "Abonent jest poza zasięgiem lub ma
    wyłączony telefon" (lub coś w tym stylu), chociaż mam pewność, że tak
    nie jest!
    Kiedyś zrobiliśmy z żoną eksperyment i będąc obok siebie oraz dzwoniąc
    do siebie na zmianę, oboje słyszeliśmy w swoich telefonach ten
    komunikat!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2012-11-10 20:45:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Pewne uslugi internetowe z definicji dzialaja tylko w macierzystej sieci
    > Playa. Mowimy o takich, czy o czyms klasy 200MB dla smartfona?

    Pakiety, właśnie takie jak piszesz.

    > Hm, dlaczego? (Anyway chyba nie podzielam, a w pracy siedze caly czas w
    > roamingu u Plusa).

    Jeęli cały czas siedzisz w jednej sieci, to rzeczywiście nic nie zauważysz.
    Problem zaczyna się przy automatycznym wyszukiwaniu sieci.

  • 9. Data: 2012-11-10 20:54:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012 20:45:53 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > Pakiety, właśnie takie jak piszesz.

    W roamingu oranzadowym moge potwierdzic, u plusa nie zaobserwowalem
    problemow.

    > Jeęli cały czas siedzisz w jednej sieci, to rzeczywiście nic nie zauważysz.
    > Problem zaczyna się przy automatycznym wyszukiwaniu sieci.

    Ale to wtedy jest problem telefonu pracujacego na granicy zasiegu i w
    kolko szukajacym sieci, a nie bywania w roamingu! Podobna sytuacje (wraz
    z opisanym zarciem baterii) mozna zaobserwowac, gdy jest dobry zasieg 2G
    i ledwo-co 3G... (pisze o dowolnej sieci, nie w szczegole o Play).

  • 10. Data: 2012-11-10 21:09:30
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]

    > z opisanym zarciem baterii) mozna zaobserwowac, gdy jest dobry zasieg 2G
    > i ledwo-co 3G... (pisze o dowolnej sieci, nie w szczegole o Play).

    To jest problem telefonu przełączającego się w roamingu krajowym.
    Oczywiście wiąże się to ze stratą zasięgu jednej sieci i koniecznością
    przełączenia się do innej.
    Oberwacje prowadzę w centrum Warszawy, a tu raczej zasięg wszystkich trzech
    sieci jest w miarę poprawny. Przy trybie ręcznym bateria trzyma 2-3 razy
    dłużej, niż w automatycznym.