    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Free
    Date: Tue, 3 Nov 2015 06:02:47 -0600

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:n174s4$s9l$1@node2.news.atman.pl...
    > Orange Free na kartę z rozmowami i SMS-ami bez limitu do wszystkich.
    >
    > Znalazłem taką ofertę:
    >
    > http://www.orange.pl/kid,4002393387,id,4004250263,ti
    tle,Rozmowy-i-SMSy-bez-limitu-do-wszystkich,helparti
    cle.html

    > ale czy pakiet neta jest w tym zawarty?

    Nie.
    Z netem jest oferta tu:
    http://www.orange.pl/kid,4002393387,id,4004250537,ar
    ticle.html

    > Bo tu widzę niby dwa pakiety, jeden bez neta za 30zł/m-c a drugi za
    > 35zł/m-c ale z netem 2GB.
    >
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nielimitowane-roz
    mowy-i-sms-y-w-orange-free-na-karte,2,3,34655.html

    Wszystko się zgadza.

    > Jak ma się to do tego:
    >
    > W Orange Free na Kartę do każdego doładowania przyznawany jest pakiet
    > danych (środki na koncie zostają), zgodnie z poniższą tabelą:
    >
    > Czy jak doładuję kartę za 30zł to będzie net z pakietu 25/30/30 6GB czy
    > trzeba wcześniej mieć usługę z net 2GB ?

    Tam działa to tak, że bez kupowania pakietów samo doładowanie
    karty złotówkami daje Ci "bonus" internetowy, wyjaśniony w tabelce.

    Ja jak przyjeżdzam do Polski to od razu doładowuję za 50zł
    które wykorzystuję na rozmowy i smsy a 15GB bonusu idzie
    na internet w telefonie.

    Ale tu uwaga, bo jest fajnie: Jak nie wykorzystasz złotówek na koncie
    na rozmowy to ryzykujesz zużycie ich internetem, bo bonusowy
    internet Ci się skończy to następne MB są opłacane ze złotówek na koncie.