  • 1. Data: 2009-02-12 21:02:54
    Temat: Orange a Mini Opera.
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Cześć.
    Orientuje sie ktoś i może mi pomóc w jaki sposób należy skonfigurować
    telefon aby korzystać z Mini Opery .
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-02-12 21:18:33
    Temat: Re: Orange a Mini Opera.
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Darek wrote:
    > Cześć.
    > Orientuje sie ktoś i może mi pomóc w jaki sposób należy skonfigurować
    > telefon aby korzystać z Mini Opery .
    > Z góry dzięki.
    IMHO telefonu nie trzeba konfigurować.
    Jeżeli działa u Ciebie przeglądarka orange'owa, to tylko w opcjach opery
    mini ustaw, żeby korzystała z ustawień WAP.

  • 3. Data: 2009-02-13 09:49:24
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mini ustaw, żeby korzystała z ustawień WAP.
    > --
    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

    Kiedyś w łączności ustawialem ale póżniej przez przypadek skasowalem i musze
    na nowo ustawić.