  • 1. Data: 2009-02-12 18:02:42
    Temat: PLAY - co wybrać.... e51 - e63 ???
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    Doradzcie co byście polecili z tych 2 dwóch telefonów jak w temacie, bo
    zamierzam z racji, ze raz w m-cu kupuje karte za 50 zł. po 7 latach z TT
    przejść wreszcie na abonament i wybrałem PLAY-a w taryfie ONE PLAY 65 za 50
    zł. z 166 minutami do wszystkich sieci i zniżką 50% przez 1/2 roku za
    przeniesienie numeru.

    Wybralem te aparaty ponieważ najbardziej zalezy mi na WiFi...
    Tak naprawde najlepiej pasował by mnie e66 bo ostatmnio uzywalem N6280 i
    przyzwyczailem sie do rozsuwanej klawiaturki, ale to jest juz telefon o
    wiele drozszy niz dwa pozostale.... e51 - 1 zl. , e63 -129 zł , e66 - 499zł
    lub moze wziąsć inny telefon na sprzedaż ?
    Co polecaacie ?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-12 20:12:42
    Temat: Re: PLAY - co wybrać.... e51 - e63 ???
    Od: marek <m...@o...pl>

    W I A D Z I U pisze:
    > Witam.
    > wiele drozszy niz dwa pozostale.... e51 - 1 zl. , e63 -129 zł , e66 - 499zł

    Wiadomo im wyższy model tym lepszy, ja osobiście używam e51, mam ją już
    prawie rok i jestem zadowolony. Pisałeś o wifi, wydaje mi się że strony
    internetowe na większym ekranie będą wyglądały lepiej - więc e 51
    odpada, w e63 masz pełną klawiaturę, jak chcesz telefon do internetu to
    ten wydaje się OK, w e66 masz dodatkowo obracany ekran i gps i pełno
    innych udziwnień :)
    Wybór należy do Ciebie!
    --
    Pozdrawiam Marek