  • 1. Data: 2009-02-12 20:55:54
    Temat: PLAY i adres usenet
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Witam.
    Znajomy do tej pory korzystał z sieci Orange łącząc się z internetem i przy
    przeglądaniu grup dyskusyjnych używał adresu neostrady. Kilka dni temu
    kupił starter Play internet i teraz nie może połączyć się z serwerem
    usenetu. Wpisywaliśmy różne i żaden nie działa.
    Może ktoś napisać jaki to ma być adres.
    Z góry wielkie dziękuję.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 2. Data: 2009-02-12 20:58:05
    Temat: Re: PLAY i adres usenet
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Błażej wrote:
> [...]
    > kupił starter Play internet i teraz nie może połączyć się z serwerem
    > usenetu. Wpisywaliśmy różne i żaden nie działa.

    Z bezpłatnych np. onet czy gazeta.

    M.

  • 3. Data: 2009-02-12 21:02:30
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Błażej pisze:
> [...]
    > kupił starter Play internet i teraz nie może połączyć się z serwerem
    > usenetu. Wpisywaliśmy różne i żaden nie działa.
    Dziwne. Mam orangefree i jakoś z news.neostrada.pl mogę korzystać tylko
    w bardzo ograniczonym zakresie, wyłącznie czytać.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 4. Data: 2009-02-12 21:33:58
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 22:02:30 +0100, hephalump napisał(a):

    > Dziwne. Mam orangefree i jakoś z news.neostrada.pl mogę korzystać tylko
    > w bardzo ograniczonym zakresie, wyłącznie czytać.

    Kolega też korzystał tylko w tym zakresie.

  • 5. Data: 2009-02-12 21:54:07
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 21:58:05 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Z bezpłatnych np. onet czy gazeta.

    Niby próbował ale twierdzi, że nie działają.
    Dzięki za informację. Będzie próbował dalej skoro ma działać.

  • 6. Data: 2009-02-12 22:07:33
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ksrnm0qxg1uv$.fa0fy2oq6ukd$.dlg@40tude.net, *Błażej* wrote:

    > Niby próbował ale twierdzi, że nie działają.
    > Dzięki za informację. Będzie próbował dalej skoro ma działać.

    Logujesz sie na bezplatne konto tam zalozone - pamietaj o tym.
    I dziala.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."