    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Orange - nagroda za "regularne doładowanie"?
    Date: Sun, 8 Mar 2009 14:46:49 +0100

    Orange, Nowe GO. po doładowaniu SMS z nr 990:
    "W nagrode za regularne doladowanie,otrzymasz 120 minut,ktore
    mozesz wykorzystac do 24.03.09.Limit premiowanych doladowan w
    miesiacu wynosi 200zl". To już 2. raz z kolei więc zapytam:

    1. Czy to działać ma tylko do Orange? Bo na stacjonarne
    (przynajmniej do TPSA...) też mi działa.
    2. Czy to już jest norma i każdemu po doładowaniu za 50zł
    dają 120min na ok. 3 tygodnie?
    3. No i czy trzeba było jakoś to aktywować? Nie przypominam
    sobie żebym coś wysyłał. Zresztą i tak o promocjach życzliwi
    mnie informują bo SMS-y reklamowe dość skutecznie wyłączyłem.

    (Co prawda Orange raczej nie zbiednieje bo 120 min to ja przez
    pół roku nie wygadam.)
    Arek