  • 11. Data: 2009-02-04 16:18:01
    Temat: Re: Orange poj...lo z cenami.
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:gmcdga$4ee$1@news.wp.pl...
    > Plus, np. Biznesklasa.

    >> Podaj ktory to op.

    No fakt - wygrales flache, choc i to nie jest za tyle samo, co za inne
    numery

    Oto link do "promocji":
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_promocj
    e/dla_obecnych_klientow/sms_na_numer_stacjonarny/

    61 groszy kosztuje

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-02-04 16:36:24
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No zobacz jak kłamią:

    "Adresat odbierze Twoją wiadomość w formie tekstowej lub jako SMS głosowy.

    Jeśli odbiorca posiada telefon z tzw. "funkcją SMS" i jest abonamentem TP S.A. to
    Twoją wiadomość otrzyma w formie tekstowej (zobaczy ją na wyświetlaczu swojego
    telefonu).

    Jeśli odbiorca nie ma telefonu z "funkcją SMS" albo nie jest abonamentem TP S.A to
    otrzyma wiadomość w formie głosowej."

    Walczą ze Sferią jak mogą ;-))

    JaC

  • 13. Data: 2009-02-04 22:42:39
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 4 Lut, 17:36, " 666" pisze...
> [...]
    telefonu).
    > Jeśli odbiorca nie ma telefonu z "funkcją SMS" albo nie jest abonamentem TP S.A to

    Czy Sferia ma swoje SMSC ?

    Ircys

  • 14. Data: 2009-02-04 22:46:50
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Ircys wrote:

    > Czy Sferia ma swoje SMSC ?

    Raczej tak, chociaż numer nie jest wpisywany w terminal.

    M.

  • 15. Data: 2009-02-04 23:04:43
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 4 Lut, 23:46, "Maciej Bebenek pisze...

    > Raczej tak, chociaż numer nie jest wpisywany w terminal.

    Co to zaczy, że "nie jest wpisywany w terminal" ?
    Jest na stałe ?
    To w jaki sposób jest komunikowany z SMSC ?

    Ircys

  • 16. Data: 2009-02-04 23:39:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Ircys wrote:
    > On 4 Lut, 23:46, "Maciej Bebenek pisze...

    > Co to zaczy, że "nie jest wpisywany w terminal" ?
    > Jest na stałe ?
    > To w jaki sposób jest komunikowany z SMSC ?

    Chyba na stałe, w każdym razie nie mogę do niego dojść z menu użytkownika.

    Nie mam też żadnej komórki, która wyświetlałaby numer SMSC w odebranym SMSie
    M.

  • 17. Data: 2009-02-05 08:19:40
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 04 Feb 2009 13:15:32 +0100, ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    wrote:

    >a co oferuje konkurencja?
    >jak pamiecią siegne to zawsze było drogo. JEdnak weż pod uwage, ze to
    >kosztuje połączenie telefoniczne na stacjonarny, i odczytanie treści
    >smsa.

    a co to klienta interesuje ?

    skoro ktoś wpadł na "genialny" pomysł wprowadzania usługi SMS w
    telefonii stacjonarnej to niech w jakikolwiek sposób zachęca do
    korzystania z niej

  • 18. Data: 2009-02-05 08:34:16
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 05 Feb 2009 09:19:40 +0100, futszaK napisał(a):

    > a co to klienta interesuje ?

    a co ich interesuje, ze uwazasz, ze jest drogo? nie ma obowiazku
    korzystania

    > skoro ktoś wpadł na "genialny" pomysł wprowadzania usługi SMS w
    > telefonii stacjonarnej to niech w jakikolwiek sposób zachęca do
    > korzystania z niej

    widocznie nie lezy to w ich interesie
    --
    marcin

  • 19. Data: 2009-02-05 10:04:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 4 Feb 2009 17:36:24 +0100, " 666" <u...@w...eu> wrote:

> [...]
    telefonu).

    >Jeśli odbiorca nie ma telefonu z "funkcją SMS" albo nie jest abonamentem TP S.A to

    Przepraszam, kim jest odbiorca? Abonamentem?

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl