  • 1. Data: 2009-02-02 14:23:24
    Temat: nowelizacja PT - ciekawostki
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    http://orka.sejm.gov.pl/Druki6ka.nsf/wgdruku/1448
    Stąd można pobrać.
    Ciekawa jest końcówka pliku PDF i załączniki ze specyfikacją systemów
    inwigilacji.
    Z pobieżnej lektury samego tesktu zmiany ustawy, wynika że nie będzie
    prepaid bez pisemnej umowy ("art. 56 otrzymuje brzmienie").
    Zobaczymy (bo czytam na bieżąco) co jeszcze wysmażyli.
    vari

  • 2. Data: 2009-02-02 20:41:05
    Temat: Re: nowelizacja PT - ciekawostki
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No jak zagramanicą Panie, jak zagramanicą!
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-02-03 14:02:45
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    vari <v...@p...onet.pl> wrote:
    > Ciekawa jest koncówka pliku PDF i za??czniki ze specyfikacj? systemów
    > inwigilacji.

    Fajne, fajne. Tylko jakoś nie doszukałem się (pobieżnie dość to
    wertowałem) jak dużych opów ta specyfikacja dotyczy. Było coś
    o poziomie certyfikacji w/s informacji niejawnych w zależności
    od liczby zakończeń sieci (w postaci delegacji do ustawy o
    ochronie informacji niejawnych), ale samego wymagania, kto ma
    obowiązek podsłuchiwać nie znalazłem. W ustawie jest delegacja
    do rozporządzenie, a w rozporządzeniu nie znalazłem wyłączenia
    dla małych opów. Urynanety mają się bać?

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net