  • 1. Data: 2022-05-08 14:18:07
    Temat: przeniesc z tel. do tel. zakładki przegladarki internetowej (samsung internet)
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy istnieje takie zjawisko fizyczne: mozliwosc przeniesienia zakladek
    przegladarki internetowej z tel. do tel?
    dokladniej:
    1.
    tel samsung j3 z przegladarka *samsung* *internet* , ktora ma duzo zakladek
    2.
    tel. huawei z calkowicie nowa przegladarka *samsung* *internet* i do tej
    chce przetransportowac zakladki z przegladarki pierwszej

    czytalem o tym niewiele,ale -> mam podejrzenie, ze to nie jest mozliwe...
    Jak jest?

  • 2. Data: 2022-05-27 17:43:53
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:6277b8a5$0$472$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > chce przetransportowac zakladki z przegladarki pierwszej
    > czytalem o tym niewiele,ale -> mam podejrzenie, ze to nie jest mozliwe...

    a moze ktos to cwiczyl za pomoca adb i wie co-i-jak...?