    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: LinFanQri <x...@g...com>
    Subject: Osiedlowy 'cfaniak'
    Date: Mon, 2 Jan 2017 19:32:26 +0100

    Witam.

    Wyjeżdżam z osiedla i chcę włączyć się do ruchu. Prawo, lewo, prawo...
    jadę... i bum! Gość z kombiaka stanął za moją tylną osią (BUS) i chcąc
    nie chcąc ja straciłem listwę a On lewe nadkole.

    "Pseudo-poszkodowany" podnosi maskę, otwiera bagażnik, zapala fajkę,
    odwala szopkę, dzwoni po kolegów z osiedla i oświadcza, że za tyle a
    tyle (60%-80% wartości auta!) dogadamy się :)

    Trudno, stało się. Na policję nie dzwonimy... bo po co, oświadczenie
    podpisuje (bo zimno i pada i ciemno) i każdy jedzie w swoją stronę.

    Dzisiaj przyszły dokumenty z TU do wypełnienia. Mogę coś ugrać na swoją
    korzyść? "Przyznanie" się do WSPÓŁwiny ALE nic więcej?

    W moim mniemaniu jednak byłem pierwszy do włączenia się do ruchu...
    także czemu tamten nie zachował należytej ostrożności, nie mam pojęcia.
    Swoją drogą ja też mogłem spojrzeć w lusterko.

    Gdybym walnął dzwona - wina ewidentna... nie ma o czym dyskutować. Tutaj
    jednak wydaje mi się, że trafiłem na osiedlowego cwaniaka. Mogę coś
    ugrać na swoją korzyść!?