  • 1. Data: 2011-10-26 14:44:42
    Temat: Oszczędzać na uszczelkach?
    Od: "R." <z...@...pl>

    Hej,

    Będę wymieniał w swoim aucie 2 uszczelki na przepustnicy - 2 oringi,
    70/8 i 65/4 - prosta sprawa.

    Uszczelki w ASO kosztują po 30 zł. A w "sklepie z uszczelkami" - 3 zł. I
    pytanie - czy te z ASO poza logo firmy na worku z którym się znajdują
    mają jakieś ekstra więcej parametry, czy można sobie na nich przyoszczędzić.

    R.

  • 2. Data: 2011-10-26 15:08:36
    Temat: Re: Oszczędzać na uszczelkach?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 26 Oct 2011 14:44:42 +0200, "R." <z...@...pl> wrote:

> [...]
    >mają jakieś ekstra więcej parametry, czy można sobie na nich przyoszczędzić.

    A materiał ten sam?
    Podobnie jest z oringami w sklepie nurkowym :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-10-26 15:25:51
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Dowiedz sie co to za material i tu sobie kup:
    http://www.ggtrading.pl/glowna.htm

    sz.

  • 4. Data: 2011-10-26 16:59:37
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com>

    On Oct 26, 2:44 pm, "R." <z...@...pl> wrote:
> [...]
    > mają jakieś ekstra więcej parametry, czy można sobie na nich przyoszczędzić.

    Gdyby dylemat był na poziomie ceny uszczelki 300zł do 3zł to rozumiem.
    Dla spokoju głowy wymieniłbym na oryginalne..

    Mariusz

  • 5. Data: 2011-10-26 23:15:29
    Od: "aalexandrowicz" <a...@i...pl>

    Użytkownik "R." <z...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś ekstra więcej parametry, czy można sobie na nich przyoszczędzić.

    W zeszłym, roku znajomy usuwał mi nieszczelność w klimatyzacji.
    Wyciagnął nowe uszczelki stwierdzając, że są dość drogie, ale warto, bo nie
    uszkodzą się tak szybko jak te, które poprzednio zostały założone.
    Niestety ale obecnie jest wiele różnych materiałów, które wyglądają
    podobnie, ale różnią się właściwościami.
    Jeżeli jest to przepustnica to zapewne muszą być odpowrne na temperaturę,
    olej i benzynę. W przeciwnym razie będziesz je wymieniał systematycznie co
    jakiś czas.

  • 6. Data: 2011-10-27 07:52:12
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-26 23:15, aalexandrowicz pisze:
> [...]
    > Jeżeli jest to przepustnica to zapewne muszą być odpowrne na
    > temperaturę, olej i benzynę. W przeciwnym razie będziesz je wymieniał

    Zazwyczaj te do "specjalnych" zastosowan roznia sie kolorem.
    A podstawowoa wlasciwosc to taka, aby byla olejodporna.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2011-10-27 14:49:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R." napisał w wiadomości grup
> [...]
    >zł. I pytanie - czy te z ASO poza logo firmy na worku z którym się
    >znajdują mają jakieś ekstra więcej parametry, czy można sobie na nich

    Gdyby to byl gaznik, to bym sugerowal gume olejoodporna. Ale benzyna
    pewnie gdzies daleko dalej wtryskiwana.

    J.