  • 1. Data: 2011-10-26 15:18:35
    Temat: Kolejny bohater pościgów ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poscig-i-strz
    elanina-na-ulicach-Warszawy,wid,13931576,wiadomosc.h
    tml

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,poscig-i-s
    trzaly-we-wlochach,309451.html

    "
    Około południa patrol policji przy ulicy Janiszowskiej na warszawskiej
    Ochocie próbował zatrzymać kierowcę samochodu osobowego. Mężczyzna nie
    zareagował na polecenia funkcjonariuszy i zaczął uciekać. Do pościgu
    włączyły się radiowozy oznakowany i nieoznakowane. Uciekający
    "przeciskał się" między samochodami w alei Krakowskiej. Został
    zatrzymany w chwili gdy zjechał do warsztatu na ulicy Mineralnej.

    W trakcie ucieczki kierowca staranował dwa radiowozy, które nie mogły
    kontynuować pościgu. Policjanci dogonili go pożyczonym z pobliskiego
    warsztatu prywatnym samochodem. Podczas interwencji funkcjonariusze
    oddali cztery strzały ostrzegawcze z broni palnej. - Na szczęście nikomu
    nic się nie stało - zapewnił Karczyński.

    - Wyjaśniamy, dlaczego mężczyzna, 24-latek, podjął próbę ucieczki -
    poinformował rzecznik KSP. Ścigany został zatrzymany za wykroczenie
    drogowe; tłumaczył się, że uciekał, bo nie miał przy sobie dokumentów.
    Teraz zostanie przesłuchany na komisariacie policji. Policjanci
    sprawdzają czy w samochodzie nie było jeszcze jednej osoby. "

    No proszę - pewnie znów policja działała nieprofesjonalnie
    i niepotrzebnie go ścigali za jakieś drobne wykroczenie...

  • 2. Data: 2011-10-26 15:44:16
    Temat: Re: Kolejny bohater pościgów ...
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Mężczyzna nie zareagował na polecenia funkcjonariuszy i
    > zaczął uciekać.

    Właśnie zareagował, zaczął uciekać ;-)))

    > W trakcie ucieczki kierowca staranował dwa radiowozy,
    > które nie mogły kontynuować pościgu. Policjanci dogonili
    > go pożyczonym z pobliskiego warsztatu prywatnym
    > samochodem.

    Trudno mi uwierzyć że po staranowaniu radiowozów gościu
    czekał, aż funkcjonariusze znajdą jakieś auto i będą
    kontynuowali pościg ;-))).

    > No proszę - pewnie znów policja działała nieprofesjonalnie
    > i niepotrzebnie go ścigali za jakieś drobne wykroczenie...

    W tym przypadku to akurat piszą, że ścigali ;-))

  • 3. Data: 2011-10-26 15:59:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > No proszę - pewnie znów policja działała nieprofesjonalnie i
    > niepotrzebnie go ścigali za jakieś drobne wykroczenie...

    Bardzo możliwe, znamy tylko relację policjantów przepuszczoną przez pióro
    jakiegoś pismaka.

    PS. Dlaczego nie wypowiedziałeś się w wątku na temat sfotografowania
    przez FR z przodu auta, które rzekomo się oddala?

  • 4. Data: 2011-10-26 16:25:56
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]
    elanina-na-ulicach-Warszawy,wid,13931576,wiadomosc.h
    tml

    "Policjanci dogonili go pożyczonym z pobliskiego

    Zapewne pożyczonym samochodem klienta :) Szczęście, że tam by warsztat a
    nie sklep z wrotkami :>

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2011-10-26 16:28:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil/Endurorider.pl

    > Zapewne pożyczonym samochodem klienta :) Szczęście, że tam by warsztat
    > a nie sklep z wrotkami :>

    ...albo lotnisko.

  • 6. Data: 2011-10-26 16:55:28
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.10.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:
> [...]
    > "przeciskał się" między samochodami w alei Krakowskiej. Został
    > zatrzymany w chwili gdy zjechał do warsztatu na ulicy Mineralnej.

    Acha czyli go zatrzymali gdy sam się zatrzymał. Cieszę się że dali radę.

> [...]
    > oddali cztery strzały ostrzegawcze z broni palnej. - Na szczęście nikomu
    > nic się nie stało - zapewnił Karczyński.

    No to może ón scotem jechał a nie sabem. A i jeszcze widzę w podanym linku
    "Dwaj policjanci ranni", nie che mi się dalej czytać, mam tylko nadzieję że
    z czasem nie będzie więcej ofiar. No i te 2 rozbite i nie nadające się do
    jazdy radiowozy.

> [...]
    > Teraz zostanie przesłuchany na komisariacie policji. Policjanci
    > sprawdzają czy w samochodzie nie było jeszcze jednej osoby. "

    Ech.

    > No proszę - pewnie znów policja działała nieprofesjonalnie
    > i niepotrzebnie go ścigali za jakieś drobne wykroczenie...

    Oczywiście jestem jak zwykle pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu,
    jakości a zwłaszcza stylu działań policji. Większe wrażenie robią na mnie
    tylko jakość relacji dziennikarzy.

    --
    kakmaragmaildotcom

  • 7. Data: 2011-10-26 17:15:14
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin kamil/Endurorider.pl

    > ...albo lotnisko.

    ROTFL :D

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2011-10-26 22:22:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 15:18:35 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    >
    > No proszę - pewnie znów policja działała nieprofesjonalnie
    > i niepotrzebnie go ścigali za jakieś drobne wykroczenie...

    Jak to czytam to mam nieodparte wrazenie ze jak najbardziej dzialala
    nieprofesjonalnie.

    Samochod pozyczony gdzies w warsztacie to profesjonalizm ?
    A ile trwa takie pozyczanie ze jeszcze mieli kogo gonic ?

    potem sie jeszcze okaze ze nie on staranowal, tylko oni staranowali
    latarnie ...

    Pozostaje miec nsadzieje ze nieprofesjonalni to tu sa pismacy.

    J.

  • 9. Data: 2011-10-27 07:50:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-26 15:18, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    >
    > No proszę - pewnie znów policja działała nieprofesjonalnie
    > i niepotrzebnie go ścigali za jakieś drobne wykroczenie...

    Ty chyba bardzo nie lubisz policji.

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2011-10-27 10:05:07
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > potem sie jeszcze okaze ze nie on staranowal, tylko oni
    > staranowali
    > latarnie ...

    Albo sami na siebie wpadli ;-)