  • 1. Data: 2011-10-26 13:36:43
    Temat: Zgłupiał serwer...
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Na Grupach Google wiadomość pojawiła się natychmiast a w Gazecie są tylko
    wiadomości starsze od 18-05-2010, 23:23:11.

  • 2. Data: 2011-10-26 13:38:52
    Temat: Re: Zgłupiał serwer...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wmak,

    Wednesday, October 26, 2011, 1:36:43 PM, you wrote:

    > Na Grupach Google wiadomość pojawiła się natychmiast a w Gazecie są tylko
    > wiadomości starsze od 18-05-2010, 23:23:11.

    Teraz widać przewagę czytnika off-line nad on-line - nie zauważam
    problemów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-10-26 14:17:17
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > Teraz widać przewagę czytnika off-line nad on-line - nie zauważam
    > problemów.

    Ja czytam przez Thunderbird korzystając z serwera gazeta.pl i nie widzę
    przerw.

    Ale zastanawiam się, kiedy grupy dyskusyjne umrą... Bo ruch na
    znakomitej większości mizerny (oprócz dosłownie kilku), nawet na
    pl.regionalne.trojmiasto jeden post pojawia się co kilka dni. A do tego
    jakiś czas temu wyłączyli serwer NNTP na home.pl, parę dni temu na
    multimedia.pl :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2011-10-26 17:38:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Teraz widać przewagę czytnika off-line nad on-line - nie zauważam
    > problemów.

    Wczoraj padł serwer news onetu, może z nim synchronizowali posty.
    Czytnik off-line więc nie pomógł.

  • 5. Data: 2011-10-26 18:41:12
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    LEPEK w <news:j88to9$2u$1@inews.gazeta.pl>:

    > A do tego jakiś czas temu wyłączyli serwer NNTP na home.pl

    taaa...

    telnet news.home.net.pl 119
    200 news.home.net.pl DNEWS Version 5.7e1,, S0, posting OK

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2011-10-26 18:43:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin LEPEK

    > Ale zastanawiam się, kiedy grupy dyskusyjne umrą...

    Admini usenetu od, bez mała, 10 lat dążą uparcie do rozpieprzenia usenetu
    i wychodzi na to, że wreszcie osiągną swój upragniony cel.

  • 7. Data: 2011-10-26 18:43:29
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    'Tom N' w <news:111026.184112.pms.2482@int.dyndns.org.invalid>
    :

    > taaa...

    > telnet news.home.net.pl 119
    > 200 news.home.net.pl DNEWS Version 5.7e1,, S0, posting OK

    A tu masz bezpośrednio przez home post -- tak więc nie prorokuj...

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2011-10-26 19:41:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 26 Oct 2011 16:43:08 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin LEPEK

    > Admini usenetu od, bez mała, 10 lat dążą uparcie do rozpieprzenia
    > usenetu i wychodzi na to, że wreszcie osiągną swój upragniony cel.

    to nie admini decydują o utrzymaniu serwerów a ksiegowi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2011-10-26 19:52:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > to nie admini decydują o utrzymaniu serwerów a ksiegowi

    O czym Ty mówisz? Piłeś coś?

  • 10. Data: 2011-10-26 20:00:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 26 Oct 2011 17:52:01 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > O czym Ty mówisz? Piłeś coś?

    o życiu.
    Pomyśl czasem o czymś innym niż gorzała