  • 131. Data: 2012-04-10 00:08:15
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    news:4f8201ac$0$29268$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb
    .com...

    > Nie haracz tylko składkę. Składka z definicji jest opłatą regularną.
    > Zapewne dlatego nazywa się to składka na ubezpieczenia społeczne, prawda?

    Niestety, mamy takie prawo, które sankcjonuje haracze jako obowiązkowe
    składki na utrzymanie stołków różnych ministrów, dyrektorów i innych
    urządasów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 132. Data: 2012-04-10 01:13:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Tegio nie wymaga prawo - tego wymaga wlasciciel stacji benzynowej.

    Ale on nie ma prawa czegoś takiego wymagać.

  • 133. Data: 2012-04-10 01:13:35
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
> [...]
    >
    > Niestety, mamy takie prawo, które sankcjonuje haracze jako obowiązkowe
    > składki na utrzymanie stołków różnych ministrów, dyrektorów i innych

    Jest to populistycze pieprzenie co ty wypisujesz.

  • 134. Data: 2012-04-10 01:37:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    .com...

    > Jest to populistycze pieprzenie co ty wypisujesz.

    Ponieważ? Uzasadnij swoją wypowiedź.

    Wicepremier Pawlak kilka dni temu wypowiedział się w TV, że emerytura z ZUS
    będzie tak mała, że nie będzie się można za nią utrzymać i trzeba już teraz
    odkładać sobie samemu na normalną emeryturę.
    Ministerstwo Zdrowia obcina leki refundowane, NFZ z wielką łaską finasuje
    usługi medyczne, na które czekam czasem po kilka miesięcy.
    Dlaczego więc jestem zmuszany do płacenia obowiązkowej "składki" na usługi,
    które mają niską jakość? Chętnie bym zapłacił i 2 razy więcej, żeby mieć
    dobrą emeryturę i należytą opiekę. Niestety muszę finasować fikcję i
    utrzymywać coraz większe ilości urzędników państwowych. Przez ostatnie 3
    lata ilośc urzędnikow zwiększyła się o 9% - zasłyszane miesiąc temu w
    audycji radiowej w programie 3 PR.

    Najbardzie dziwią mnie klienci, którzy chcą mało płacić i nie mogą
    zrozumieć, że dzięki wysokim cenom usług zwiększa się ilośc funduszy w
    budżecie państwa - oczywiście dla naszego wspólnego dobra. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 135. Data: 2012-04-10 04:24:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Ponieważ?

    Ponieważ budżet państwa to kilkaset miliardów złotych, z tego połowa to
    sprawy około-ZUSOwe, a "stołki różnych ministrów" to jakieś promile. Na
    populistyczne pierdolenie "bo uni tam w tej warsiawie nas okradajo" łapią
    się tylko najgłupsze warstwy społeczne.

  • 136. Data: 2012-04-10 09:34:03
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    .com...

    > Ponieważ budżet państwa to kilkaset miliardów złotych, z tego połowa to
    > sprawy około-ZUSOwe, a "stołki różnych ministrów" to jakieś promile.

    Ułamkami promili w skali budżetu państwa są też moje podatki, które płacę.
    Więc zgodnie z Twoją logiką, państwo mogłoby z nich zrezygnować i nikt by
    nie zauważył różnicy. Niestety, nasze państwo upomni się o każdą 1 zł, razem
    z odsetkami za zwłokę. Przykład - przepisy, które rozszerzają zakres podatku
    Belki od oszczędności na lokatach.

    > Na populistyczne pierdolenie "bo uni tam w tej warsiawie nas okradajo"
    > łapią się tylko najgłupsze warstwy społeczne.

    Powiedz, że żartujesz. Wyglądasz na inteligentnego człowieka i niemożliwe,
    żebyś jeszcze wierzył, że w "warsiawie" wszyscy politycy ciężko pracują i
    ponoszą wyrzeczenia dla naszego dobrobytu.

    Najgłupsza część społeczeństwa to ta, która dała się już omamić w czasie
    dwóch ostatnich kampanii wyborczych i podjęła demokratyczną decyzję za
    większość obywateli.
    BTW. Ubolewam, że ta większość nie wierzy już w moc sprawczą swoich decyzji
    i nie chodzi na wybory.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 137. Data: 2012-04-10 10:41:58
    Od: W <w...@w...pl>

    yabba wystukał, co następuje:

> [...]
    > decyzję za większość obywateli.
    > BTW. Ubolewam, że ta większość nie wierzy już w moc sprawczą swoich

    http://wulffmorgenthaler.com/img/strip/-WM_strip_DK_
    20120218.jpg ;)

  • 138. Data: 2012-04-10 14:35:47
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 10 Kwi, 04:24, SkrypĂŤk < krypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
> [...]
    > sprawy około-ZUSOwe, a "stołki różnych ministrów" to jakieś promile. Na
    > populistyczne pierdolenie "bo uni tam w tej warsiawie nas okradajo" łapią

    Bo tutaj nie chodzi o pensję ministra który dostaje mniej niż prezes w
    sp. z o.o. tylko o liczbę nowych etatów i stołków w administracji
    publicznej i spółkach skarbu państwa. Przemnóż sobie wzrost
    zatrudnienia w administracji państwowej w ostatnich 5 latach przez
    średnie wynagrodzenie i porównaj do planowanych oszczędności
    emerytalnych ;) Pomijam już fakt że mężczyzna średnio będzie brał
    emeryturę 3 lata z hakiem. Średnia życia mężczyzny to 70 lat. Za
    wygrane wybory trzeba zapłacić. Jak się zapłaci to można przegrać
    następne. Jeżeli wyborca się nie zainteresuje kitem który mu wciskają
    i bierze wszystko na wiarę to będą go wszyscy robić w balona. Przecież
    zwykłemu obywatelowi nie wytłumaczy się że obniżka skali podatkowej z
    19% na 18% i likwidacja ulg doprowadziła do zwiększenia obciążenia
    podatkowego dla najmniej płacących. Najwięcej zyskali najbogatsi
    płacący 40% których było mniej niż 1%. Wierzyć partii liberalnej że
    będzie działać dla dobra najbiedniejszych to trzeba chyba było
    podstawówkę omijać ?

  • 139. Data: 2012-04-10 15:43:34
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
    .com...

    > Ale on nie ma prawa czegoś takiego wymagać.

    Pobudka, czas sie obudzic.

    X.

  • 140. Data: 2012-04-10 18:10:38
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    > Gdyby było tak tragicznie jak te trolle malują, to by ludzie siedzący na
    > wysoko opłacanych stołkach nie zakładali lipnych DG by płacić mniejsze
    > składki.

    Sam świetnie to podsumowałeś. Ci na wysokich stołkach mogą sobie pozwolić
    na opłacenie tych składek, po to by pocwaniaczyć i jeszcze im się to
    opłaci, a biednym wiatr i kij w oko.