  • 1. Data: 2009-03-26 12:37:39
    Temat: Oznaczenie układu SMD Analog Devices
    Od: "A. Grodecki" <b...@a...com>

    Witajcie.

    Czy ktoś zna jakąś dobrą strone z kodami SMD układów scalonych Analog
    Devices między innymi?

    Potrzbuję dane pewnego układu, zapewne przetwornika ADC. I niestety nie
    mogę namierzyć miejsca gdzie to sprawdzę, a ściąganie setki PDF-ów ze
    strony AD i sprawdzanie w każdym mi się nie uśmiecha. Oczywiście sa
    strony z kodami, ale dpzede wszystkim dla diod i tranzystorów.

    Oznaczenie układu jest "C 4K" i jest to przetwornik w 8-nogowej obudowie
    SOP (MSOP).

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

    "Wszystkie zwierzęta sa równe.
    Ale te, które mają futerko w trzykolorowe pasy, są równiejsze."

  • 2. Data: 2009-03-26 13:13:50
    Temat: Re: Oznaczenie układu SMD Analog Devices
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    A. Grodecki pisze:

    > Czy ktoś zna jakąś dobrą strone z kodami SMD układów scalonych Analog
    > Devices między innymi?

    sugeruję napisać do supportu analoga - bardzo szybko odpowiadają.
    Choć jedna odpowiedź mnie kiedyś rozbroiła - dostałem kiedyś układ
    AD5571, też jakiś przetwornik, tylko wcięło mi do niego dokumentację.
    Odpowiedź Analoga na pytanie o niego brzmi - układ nie został nigdy
    wypuszczony na rynek :-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 4. Data: 2009-03-26 15:11:09
    Od: m...@o...pl

    Witam,

    Prawdopodobnie bedzie to AD7694ARMZ
    Marcin

  • 5. Data: 2009-03-27 11:23:51
    Temat: Re: Oznaczenie uk?adu SMD Analog Devices
    Od: "A. Grodecki" <b...@a...com>

    Dzięki.

    Ale akurat ten ma oznaczenie C2H i C2J
    Pewnie jakiś podobny, musze sprawdzić sąsiednie.

    Z Analogiem miałem wymianę mejli, faktycznie szybko odpowiadają. Ale
    żółty człowiek który tam siedzi z uporem twierdzi że nie może podac
    kodu, bo to sie zmienia ( :) ) i żeby zapytać mojego dystrybutora.

  • 6. Data: 2009-03-27 11:46:22
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl>

    A. Grodecki napisał(a):
    [ciap]
    > Ale żółty człowiek który tam siedzi z uporem twierdzi że nie może podac
    > kodu, bo to sie zmienia ( :) )

    to niech chociaż poda kod aktualny w tej chwili :-)
    Chyba że to się zmienia szybciej niż może przeczytać.

    Andrzej Kamieniecki

  • 7. Data: 2009-03-27 13:34:13
    Od: m...@o...pl

    On Mar 27, 11:23 am, "A. Grodecki" <b...@a...com> wrote:
> [...]
    >
    > A. Grodecki
    >
    > "Wszystkie zwierzęta sa równe.
    > Ale te, które mają futerko w trzykolorowe pasy, są równiejsze."

    Powiem tak:
    Pdf jest do wersji olowiowej, a teraz na wszystko obowiazuje PB-
    free ;-)

    marcin