  • 1. Data: 2010-10-24 16:59:30
    Temat: PL2303 i pozomy napiec na TXD i RXD
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Mam takie pytanie.
    Miałem przewód usb do podłączenia telefonu z PC. Jest to zwykły
    konwerter USB do RS232 z układem PL2303.
    Przerobiłem go na przejscówke USB-RS tzn zamieniłem tylko wtyczkę
    zamiast do telefonu na koncówkę z przewodami które mogę wykorzystac
    dowolnie. U mnie zakonczenie ma goldpiny.
    Nie moge doszukac sie informacji z jakimi napieciami oracuje układ
    PL2303? chce podłaczyc uc z tym ze nie wiem czy sygnały do PL2303 maja
    byc z poziomem 5V czy 3,3V

  • 2. Data: 2010-10-24 17:05:13
    Temat: Re: PL2303 i pozomy napiec na TXD i RXD
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-10-24 17:59, slawek7 pisze:

> [...]
    > Nie moge doszukac sie informacji z jakimi napieciami oracuje układ
    > PL2303? chce podłaczyc uc z tym ze nie wiem czy sygnały do PL2303 maja

    Zacznij od przejrzenia dokumentacji układu:
    http://www.prolific.com.tw/eng/downloads.asp?ID=23
    Odpowiedź masz w opisie pinu VDD_325.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2010-10-24 17:24:00
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A jak sie dowiedzieć który opis jest do mojego?

  • 4. Data: 2010-10-24 17:34:54
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Sprawdziłem napięcie na tym pinie. U mnie jest 3,48V. czyli wychodzi
    na to ze uC powinien byc zasilany nap. 3,3V. czy tak?
    czy moge w szereg z liniami danych właczyc rezystor np 220omow i
    podłączyc do uC zasilanego napieciem 5V?

  • 5. Data: 2010-10-24 17:38:03
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    slawek7 wrote:

    > A jak sie dowiedzieć który opis jest do mojego?

    przecież jest napisane jak byk: 3.3 lub 2.5V w zależności od stanu pinu.
    Przeczytałeś opis?

    Waldek

  • 6. Data: 2010-10-24 17:55:01
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Ale w innej nocie dotyczacej tego samego układu pisza o wartosciach 5V
    i 3,3 natomiast nic na temat 2,5V.
    Wiec w zaleznosci od noty pisza różne rzeczy.
    A czy po prostu nie możesz mi napisać co z tym zrobić zamiast sie na
    mnie wściekać?

  • 7. Data: 2010-10-24 18:02:57
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    slawek7 wrote:

> [...]
    > Wiec w zaleznosci od noty pisza różne rzeczy.
    > A czy po prostu nie możesz mi napisać co z tym zrobić zamiast sie na

    Ja widzę tylko 2.5 i 3.3V. O 5V jest tylko napisane, że reset jest na 5V
    odporny.

    Waldek