  • 1. Data: 2013-07-15 22:17:28
    Temat: PLfon - co to - czy warto?
    Od: "Rebiun" <b...@w...pl>

    Znalazlem ciekawa promocje plfon. Za 30 pln (umowa na 2 lata) miesiecznie
    mozna gadac bez limitu na stacj. i kom. w Polsce i Stanach oraz na
    stacjonarne w Europie.
    Czy ktoś zna tą firmę, czy korzysta z ich uslug?
    To jest telefonia tradycyjna czy jakis voip? Jaka jakosc uslug, czy robia
    jakies sztuki w umowach?

    ps. teraz jestem w orange i za to samo place 69 pln.

  • 2. Data: 2013-07-15 22:53:05
    Temat: Re: PLfon - co to - czy warto?
    Od: i...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 15 lipca 2013 22:17:28 UTC+2 użytkownik Rebiun napisał:
> [...]
    > Czy ktoś zna tą firmę, czy korzysta z ich uslug?
    > To jest telefonia tradycyjna czy jakis voip? Jaka jakosc uslug, czy robia

    Przecież na ich stronie jest napisane, że to VoIP.
    Moja rada - nie porównuj cen tradycyjnej telefonii do VoIP.
    Pytaj dalej na alt.pl.voip

    Ircys

  • 3. Data: 2013-07-16 02:27:12
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 15 Jul 2013 22:17:28 +0200, "Rebiun" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    >jakies sztuki w umowach?
    >
    >ps. teraz jestem w orange i za to samo place 69 pln.

    wydaje mi sie, ze nie za to samo. W orange masz jeszcze polaczenia
    zagraniczne (napewno stacjonarne...ale i moze komorkowe po EU) a w
    PL-FON juz nie.

    Poza tym za te same pieniadze mozesz miec "bez limitow" na
    komorce....i miec telefon do dzwonienia zawsze przy sobie, a pl-fon to
    voip (w domu z bramka lub ew. w komorce jako softfon ale w zasiegu
    wifi).

    Mysle, ze do zastosowac domowych i dla malych firemek - telefonia
    stacjonarna juz sie skonczyla. No chyba ze potrzebujemy DDI (Direct
    Dial In - czyli wdzwaniania sie na biurko pracownika bez udzialu
    centrali - to telefonia stacjonarna w wydaniu ISDN + DDI jest bardzo
    dobrym rozwiazaniem, ale juz do dzwonienia na zewnatrz juz mniej.

    Napisz co chcesz osiagnac to zobaczymy co wybrac jako najlepsze
    rozwiazanie.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2013-11-02 18:52:42
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Faksy z pewnych przyczyn (choćby prawnych, jak KPA i inne
    kodeksy/ustawy/umowy/regulaminy) się nie skończyły.
    A do faksów najlepsza jest telefonia stacjonarna.
    Chociaż z inną telefonią (CDMA, VoIP, GSM, NMT) też się pojedzie z mniejszymi lub
    większymi bólami.
    (*) No i mimo wszystko trudniej zebrać "agencjom rządowym" milion faksów niż milion
    maili ;-)

    -----