  • 1. Data: 2013-07-17 22:34:26
    Temat: Skąd internet
    Od: e...@g...com

    Witam ;)

    Do tej pory wraz z koleżankami miałam internet z UPC (+ router) i przez 4 lata
    śmigało aż miało. Teraz czeka mnie przeprowadzka i zmiana "internetu" - niestety UPC
    w tym konkretnym bloku nie ma łączy :( Poradzicie w co się teraz wpakować?
    Na mieszkaniu mamy 3x laptop z kartą wifi (także w ofercie MUSI być router!) Ruch w
    sieci to głównie www / YT / czasami jakieś seriale on-line i kilka razy w miesiącu
    jakiś film na DVD. Polecicie coś konkretnego koledzy?

    1) Netia - niby OK, ale liczą sobie (podobno?) 30 PLN extra za "utrzymanie linii" -
    prawda to?

    2) Plus ma jakąś fajną ofertę z tabletem Modecom FreeTab 9701 + router ZTE MF60 w abo
    za 50 PLN. (tablet mnie nie interesuje ale do oglądania filmów wieczorem pod kocykiem
    może być fajny gadget, router OK?) Czy lepiej wybrać jakiś inny router?

    3) Cyfrowy Polsat... ???

    Poradzicie coś?

  • 2. Data: 2013-07-17 23:36:59
    Temat: Re: Skąd internet
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Po pierwsze nie ta grupa a po drugie to za mało danych ....

  • 3. Data: 2013-07-18 02:24:49
    Od: a...@p...pl

    pisz tu:

    pl.comp.sieci.bezprzewodowe

    wlacz przeszukiwanie wifi i skanuj siec to moze znajdzie sie jakas
    siec na wifi co za tanie "prajsy" zaoferuje ci stabilny internet. Z
    pewnoscia bedzit o taniej nize UPC/Netia i inni.

    W ostatecznosci ja bym wzial cos na drucie czyli Netia, TP Orange - bo
    to bardziej stabilne i bez limitow niz jakis komorkowy Polsat/Plus i
    inni.

    Napisz co wybralas?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2013-07-18 14:26:23
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Po pierwsze nie ta grupa a po drugie to za mało danych ....

    Trzeba zacytowac caly list, zeby dodac od siebie nic, rajt?
    A ruch tutaj taki, ze faktycznie mus jest pilnowac porzadku i odganiac
    niewiernych.
    -------
    Mila Ewelino,

    osobiscie doradzam lacze internetowe oparte o jakis kabel (TP - po ichniemu
    Orange, Netia, telewizja kablowa, inny operator). Obecnie prawie kazdy
    operator oferuje razem z usluga uzytkowanie routera bezprzewodowego, zatem
    nie jest to warunek krytyczny. Lacza maja rozne ceny, mozna przyjac srednio
    kilkadziesiat do stu zlotych miesiecznie (np. neostrada do 10 Mbps w
    kontrakcie rocznym kosztuje lacznie okolo 100 brutto, Netia zapewne cos
    mniej, kablowki prawdopodobnie 50-70 zlotych).
    Mozesz skorzystac z lacza bezprzewodowego czyli "radiowki", musialabys
    znalezc lokalnego operatora, ta opcja bylaby prawdopodobnie najtansza. Na
    koncu (jakosciowym) sa dostepy komorkowe czyli Polsat, Plus, pozostali i
    ewentualnie dostep satelitarny. Pisze "na koncu", poniewaz sama jakosc
    przesylu nie jest najgorsza, to zwykle lacza sa obciazone limitami
    pobieranych danych i nie kazdemu to odpowiada.
    Reasumujac: popytaj w nowym miejscu sasiadow, dowiesz sie, jacy operatorzy
    dzialaja w budynku. Ustal w szczegolnosci czestotliwosc uszkodzen i czas
    naprawy. Pozniej juz z gorki: znajdziesz oferty, porownasz, wybierzesz cos
    dla siebie.
    Zycze dobrego wyboru, z uszanowaniem brum.

  • 5. Data: 2013-07-18 19:49:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *brum* napisał(-a):

    > Trzeba zacytowac caly list, zeby dodac od siebie nic, rajt?

    Mało tego, bez znaków cytowania

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2013-07-19 23:32:24
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-07-17 23:36, DareckY pisze:
    > Po pierwsze nie ta grupa a po drugie to za mało danych ....
    po trzecie cytować nie potrafisz ;)

  • 7. Data: 2013-07-21 11:35:29
    Od: e...@g...com

    W dniu środa, 17 lipca 2013 23:36:59 UTC+2 użytkownik DareckY napisał:
    > Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze nie ta grupa a po drugie to za mało danych ....

    A jaka? Pytam serio... Jakich danych - !? Wszystko chyba opisałam.

  • 8. Data: 2013-07-21 11:37:24
    Od: e...@g...com

    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 02:24:49 UTC+2 użytkownik a...@p...pl napisał:

> [...]
    >

    > W ostatecznosci ja bym wzial cos na drucie czyli Netia, TP Orange - bo
    >
    > to bardziej stabilne i bez limitow niz jakis komorkowy Polsat/Plus i

    Nic nie ma :/

  • 9. Data: 2013-07-21 11:39:59
    Temat: Re: Sk?d internet
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    <e...@g...com> wrote:

    > Nic nie ma :/

    Telefonów stacjonarnych w bloku nie ma????

  • 10. Data: 2013-07-30 05:34:03
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    e...@g...com wrote in
    ups.com>
    > 1) Netia - niby OK, ale liczą sobie (podobno?) 30 PLN extra za
    > "utrzymanie linii" - prawda to?

    Zgadza sie.
    "Pytania i odpowiedzi
    Czy sa naliczane oplaty za utrzymanie lacza?
    Zgodnie z Cennikiem dla Uslugi Internetowej w przypadku posiadania Uslugi
    Internetowej i braku na tym samym laczu uslugi telefonicznej (swiadczonej
    przez Operatora lub innego dostawce), bedziemy co miesiac naliczac oplate
    za utrzymanie lacza w wysokosci 30 zl."
    www.netia.pl/oferta-dom/internet/internet-max-20.htm

    Lepiej kupic w pakiecie z telefonem.
    www.netia.pl/oferta-dom/promocje/internet-telefon/sz