  • 11. Data: 2021-01-17 13:17:21
    Temat: Re: POCO X3 za 749 z VAT
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > W jaki sposób klawiatura może robić błędy?

    Prawie oplułem monitor ;-)

    Nie jestem jakimś jego wielkim fanem ale oprócz Klawitera i Złomnika nie
    oglądam nic więcej na jutubie ;-)

  • 12. Data: 2021-01-18 16:43:05
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    _Master_ pisze:

    > Nie jestem jakimś jego wielkim fanem ale oprócz Klawitera
    > i Złomnika nie oglądam nic więcej na jutubie ;-)

    Co złego w tej recenzji?

    --
    Ene

  • 13. Data: 2021-01-18 23:30:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie wiem.

    Odpowiedziałem na:

    "> na YT klawiatur robił testy i wyszło ze lepiej się od tego modelu

  • 14. Data: 2021-01-19 00:45:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" rtvc3t$590$...@d...me

    > zezwalają na nagrywanie rozmów, zezwalają na odblokowanie
    > bootloadera, dzięki temu można mieć lineage, albo pozbyć
    > sie niechcianych usług gooogla? Nie wiem czy ten akurat
    > model, ale ogóleni tak postrzegam xiaomi

    Nakładka MIUI zajmuje tylko ;) nieco ponad 20 GB ,,dysku''?...

    -=-

    Po ponad 2 miesiącach mogę napisać, że jestem zadowolony z telefonu.

    Wolałbym, by obsługiwał Galileo, ale i tak nie jest źle... [dziś,
    gdy wchodziłem po schodach, zgubił w zapisie śladu aż dwa piętra
    w swych okrążeniach schodnich -- trochę słabo...]

    - fotografia nieco słaba (Asus miał mniej oczek
    i mniej MegaPikseli, ale jednak miał lepszą...)
    - GNSS bardzo dobra jak na: GPS, GLONASS i BeiDou
    (po Asusie Maxie każda jest dobra?)
    - akumulator trzyma zadawalająco długo
    - nie grzeje się
    - szybko ładuje się ze zwykłej ładowarki
    - łatwy w obsłudze, choć momentami zaskakuje
    (choćby aplikacje sporadycznie tracą uprawnienia
    w drugiej ;) przestrzeni trochę o_błędnie)
    - jakość rozmów ;) zadawalająca
    - nagrany głos rozmówcy zdecydowanie cichszy niż mój
    (mam jeszcze sporo aplikacji do testowania -- trochę
    żal mi czasu; co najmniej jedna zezwala na ustawienie
    poziomu nagrywania głosu rozmówcy niezależne od
    ustawiania poziomu nagrywania mojego głosu...)
    - szybkość ,,dysku'' taka sobie (NIESTETY!)
    - brak systemowych reklam (są tylko aplikacyjne)
    [pewnie sprzedali mi wybrakowany -- pozbawiony reklam]
    - nie laguje (ale i nie gram w drenujące gry)

    - czytnik palców czasami nie rozpoznaje

    - szkoda, że nie ma barometru, obsługi Gali_leo i DF
    [skąd wezmę przewody USB-C, gdy nie odnajdzie się
    Jack Ma?... lub odnajdzie się, ale w więzieniu,
    razem z dziewczyną siejącą CoViDową panikę?...
    Nawalny przegrał? -- wzywaniem do rozruchów...]

    - silikonowe etui wymieniłem, ale folii nie wymieniłem
    [nowe etui kosztowało mnie nieco ponad dwie i pół
    stówy groszy... sporo, ale cóż począć?...]

    Sam telefon kosztował 854,05 pln z 23% VAT.
    Do tego: ww. etui, karta pamięci wydobyta z Asusa, folie
    ochronne, zwykłe ładowarki wygrzebane ze śmietnika...

    --

  • 15. Data: 2021-01-21 07:06:43
    Temat: Re: "_majster_" od zapychania kanalizacji
    Od: Tanatoreon Eppstonn <T...@m...army>