  • 1. Data: 2021-01-06 20:02:16
    Temat: zablokowany ekran pinem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kupiłem nowy tel A30s
    można przesunąc i właczyć wifi, latarke
    przychodzi sms można go przeczytać

    czy to ja jestem dziwny?
    to po kiego to blokowanie pinem?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2021-01-06 20:35:24
    Temat: Re: zablokowany ekran pinem
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-06 20:02, PiteR wrote:
    > kupiłem nowy tel A30s
    > można przesunąc i właczyć wifi, latarke
    > przychodzi sms można go przeczytać

    to jest do ustawienia - ustawienia, ekran blokady, powiadomienia, ukryj
    zawartość

    > czy to ja jestem dziwny?

    nie, po prostu domyślne ustawienia są wybrane tak żeby pasowały
    przebadanej większości, potrzeby są różne, można zmienić "pod siebie"

  • 3. Data: 2021-01-06 21:59:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rt53dr$cjb$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > to jest do ustawienia - ustawienia, ekran blokady, powiadomienia,
    > ukryj zawartość

    acha to ulga
    tenkju

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 4. Data: 2021-01-07 11:11:30
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 6.01.2021 o 20:02, PiteR pisze:
    > kupiłem nowy tel A30s
    > można przesunąc i właczyć wifi, latarke
    > przychodzi sms można go przeczytać
    >
    > czy to ja jestem dziwny?
    > to po kiego to blokowanie pinem?

    Możesz też używać smarta jako karty płatniczej. Możesz mieć mObywatela =
    możliwość załatwienia wielu spraw urzędowych online, kopie
    najważniejszych dokumentów, itd. I jeszcze parę innych bardzo istotnych
    danych.
    A to już warto chronić pinem/hasłem.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 5. Data: 2021-01-07 14:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2021 19:02:16 GMT, PiteR napisał(a):
    > kupiłem nowy tel A30s
    > można przesunąc i właczyć wifi, latarke
    > przychodzi sms można go przeczytać
    >
    > czy to ja jestem dziwny?
    > to po kiego to blokowanie pinem?

    Ale narzekasz, ze blokowany, czy cieszysz sie, ze nie ?

    Bo ... wyjdziesz gdzies na chwile, telefonu nie zabierzesz, kolega z
    pracy do banku sie zaloguje i przelew zleci ...

    J.

  • 6. Data: 2021-01-07 15:34:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 7.01.2021 o 14:44, J.F. napisał:

    > Ale narzekasz, ze blokowany, czy cieszysz sie, ze nie ?
    >
    > Bo ... wyjdziesz gdzies na chwile, telefonu nie zabierzesz, kolega z
    > pracy do banku sie zaloguje i przelew zleci ...

    Oczywizda, bo wystarczy mieć tylko dostęp do niezablokowanego telefonu,
    by się zalogować do banku i zlecić przelew.

    --
    Kdyby hloupost nadnášela, tak se tady budete vznášet jako holub!
    (doktor Štrosmajer)

  • 7. Data: 2021-01-07 16:50:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 15:34:11 +0100, collie napisał(a):

    > Oczywizda, bo wystarczy mieć tylko dostęp do niezablokowanego telefonu,
    > by się zalogować do banku i zlecić przelew.

    Inne dane uzyskasz inaczej, i tylko sms brakuje ...

    J.

  • 8. Data: 2021-01-07 18:00:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 7.01.2021 o 16:50, J.F. napisał:

    > Inne dane uzyskasz inaczej, i tylko sms brakuje ...

    Nie fanzol o inaczach, tylko napisz, jak Ty się zalogujesz do mojego
    banku i zrobisz przelew z mego konta, gdy pozostawię na biurku
    niezablokowany telefon i wyjdę na 5 minut do sracza. A odpowiadam
    tylko dlatego, że nie lubię jak gimbaza pierdoli głupoty na newsach.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 9. Data: 2021-01-07 19:32:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 18:00:38 +0100, collie napisał(a):

    > Nie fanzol o inaczach, tylko napisz, jak Ty się zalogujesz do mojego
    > banku i zrobisz przelew z mego konta, gdy pozostawię na biurku
    > niezablokowany telefon i wyjdę na 5 minut do sracza.

    Zamontuje dwie kamerki albo jakis program sledzacy na twoim
    komputerze, poznam login i haslo, i do szczescia bedzie mi brakowalo
    tylko sms z telefonu ...

    J.

  • 10. Data: 2021-01-07 22:04:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:phkmkkqkckqh$.1jb8dklbwd0i0$.dlg@40tude.net>
    user J.F. pisze tak:

    > Ale narzekasz, ze blokowany, czy cieszysz sie, ze nie ?

    Mam coraz częściej wrażenie, że ludzie nie widzą postów z różnych serwerów
    i nie wiedzą o tym. Umówmy się na jakiś jeden ale nie na neozdradę bo chyba gubi
    posty ;)

    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zablokowany ekran pinem