  • 1. Data: 2014-05-22 09:51:10
    Temat: POSZUKIWANY .!
    Od: xSpeedeRx <dominikam1999121414@_NOSPAM_wp.pl>

    Pilnie poszukuję motocykl sportowy lub sportowo - szosowy ( ścigacz ).

    Ścigacz do 125ccm - fajnie gdyby był zarejestrowany na motorower ale to
    niekonieczne.
    Jeżeli macie coś na sprzedaż bądź wiecie kto ma , proszę o pilny kontakt. !

    Pozdrawiam , Dominika. :)

  • 2. Data: 2014-05-22 10:25:36
    Temat: Re: POSZUKIWANY .!
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    xSpeedeRx <dominikam1999121414@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Pilnie poszukuję motocykl sportowy lub sportowo - szosowy ( ścigacz ).
    -

    Scigacz to portal, nie moto.

    A pojazd o pojemności 125 rejestrowany na motorower to przestępstwo.
    --
    NC700XD

  • 3. Data: 2014-05-24 11:51:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.05.2014 10:25, MrGlub pisze:
    > -
    >
    > Scigacz to portal, nie moto.
    >
    > A pojazd o pojemności 125 rejestrowany na motorower to przestępstwo.

    Ale do 125 może być. Nawet do 750 może być

  • 4. Data: 2014-05-24 12:51:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 24 May 2014 11:51:38 +0200 osobnik zwany Smok Eustachy
    napisał:

    > Ale do 125 może być. Nawet do 750 może być

    motorower? i wskażesz przepis, który na to sankcjonuje?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2014-05-24 17:26:18
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    > motorower? i wskażesz przepis, który na to sankcjonuje?

    Nie dyskutuj,wskaże Ci przepis na pancerną brzozę,troll z rec.lotnictwo

    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2014-05-26 14:08:30
    Od: xSpeedeRx <dominikam1999121414@_NOSPAM_wp.pl>

    Spokojnie... ;/
    750 może być motorowerem , czemu nie. Ale aby to zrobić , potrzeba
    znajomości albo dużej sumy pieniędzy. .
    Ale później mogą być problemy z policją , jak się przekroczy prędkość 50
    czy 60 km/h.
    Dlatego nie wiem czy warto to robić.
    Jeszcze 125 da się podrobić na 50 ale 750 to może być problem żeby to
    ukryć.

  • 7. Data: 2014-05-26 20:47:01
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Na twoim miejscu kupiłbym sobie Yamahę XJ6

  • 8. Data: 2014-05-27 15:17:12
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu sobota, 24 maja 2014 12:51:00 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > motorower? i wskażesz przepis, który na to sankcjonuje?

    logika? taki 49cm3 lapie sie na "do 750" ;)

    WS

  • 9. Data: 2014-05-27 18:23:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 May 2014 06:17:12 -0700 osobnik zwany WS napisał:

    > logika? taki 49cm3 lapie sie na "do 750" ;)

    z logiką to akurat masz na bakier ;)