  • 1. Data: 2014-05-18 18:57:35
    Temat: indeks predkosci
    Od: "d_h" <d...@t...na.liste.pl>

    Witam.
    Zalecane opony do Volusi VL800 maja ideks predkosci H do 210 km/h.
    Jakie sa przeciwskazania do zalozenia opon z indeksem S do 190 km/h ?

    pozdrawiam
    dh

  • 2. Data: 2014-05-18 20:58:20
    Temat: Re: indeks predkosci
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-05-18 18:57, d_h pisze:
    > Witam.
    > Zalecane opony do Volusi VL800 maja ideks predkosci H do 210 km/h.
    > Jakie sa przeciwskazania do zalozenia opon z indeksem S do 190 km/h ?

    Zadne, to i tak tyle nie poleci. Bardziej patrz na nosnosc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-05-18 23:55:09
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał

    > Zadne, to i tak tyle nie poleci.

    No nie wiem. To zależy od początkowej wysokości.
    :)

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2014-05-19 12:05:17
    Od: "d_h" <d...@t...na.liste.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zadne, to i tak tyle nie poleci. Bardziej patrz na nosnosc.

    Patrze.
    Wiem ze nie poleci stad moje pytanie.
    Dlaczego w takim razie na pierwszy montaz ida opony z indeksem H ?
    Kazda wyszukiwarka opon po modelu moto tez podaje opony z indeksem H.

    pozdrawiam
    dh

  • 5. Data: 2014-05-19 16:37:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-19 12:05, d_h pisze:
> [...]
    > Dlaczego w takim razie na pierwszy montaz ida opony z indeksem H ?
    > Kazda wyszukiwarka opon po modelu moto tez podaje opony z indeksem H.

    Bo fabryka tak podała :) Strzelam, że to ma powiązanie z nośnością i
    sztywnością bocznych ścianek opony - Volusia jest zdaje się dość ciężka,
    więc chodzi o to jak się opony zachowają na szybkim łuku pod dwiema
    osobami + szpeje. Jak latasz sam, to pewnie nie ma co się przejmować.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle