  • 1. Data: 2014-05-21 20:29:54
    Temat: ktory motocykl jako pierwszy
    Od: pezecior <marciokal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam nieslugo zdaje prawo jazdy na motocykl w Uk i mysle o kupnie jednego
    z motocykli yamaha fazer 600 albo yamaha xj6 , czy moglibyscie mi
    doradzic ktory jest lepszy i ktory by bardziej pasowal jako pierwszy :) ?
    ceny juz znam, mam na mysli takie o to motocykle (naked)
    http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz6n-M4024297.html <----- Yamaha fazer
    http://otomoto.pl/yamaha-xj-yamaha-xj6-M4023293.html <---- Yamaha xj6
    z gory dziekuje za wszelkie info ;)

  • 2. Data: 2014-05-22 08:04:45
    Temat: Re: ktory motocykl jako pierwszy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-21 20:29, pezecior pisze:
> [...]
    > mi doradzic ktory jest lepszy i ktory by bardziej pasowal jako pierwszy
    > :) ? ceny juz znam, mam na mysli takie o to motocykle (naked)

    Fazer nadaje się na drugi motocykl.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-05-22 12:24:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

> [...]
    > jednego z motocykli yamaha fazer 600 albo yamaha xj6 , czy moglibyscie
    > mi doradzic ktory jest lepszy i ktory by bardziej pasowal jako pierwszy

    Słabszy, czyli xj6, a i tak będziesz musiał mocno uważać.
    Polecam przeczytanie tego ->
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=PierwszyM
    otocykl&v=15s6

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 4. Data: 2014-05-22 13:45:43
    Od: wojtko <wojtek.kontek@_NOSPAM_onet.pl>

    cześć, ja również wkrótce chcę się podjąc zrobienia prawka na motor. Jaki
    motor byście polecili jako pierwszy, albo od czego wy zaczynaliście?

  • 5. Data: 2014-05-22 14:03:54
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    wojtko <wojtek.kontek@_nospam_onet.pl> wrote:

    > cześć, ja również wkrótce chcę się podjąc zrobienia prawka na motor. Jaki
    > motor byście polecili jako pierwszy, albo od czego wy zaczynaliście?

    Od skutera (poważnie). Pierwsze wyjebki miałem na skuterze, dzięki temu
    miałem duuuużo mniej wyjebek na drugim moto.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 6. Data: 2014-05-22 16:23:52
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-05-22 13:45, wojtko pisze:
    > cześć, ja również wkrótce chcę się podjąc zrobienia prawka na motor.
    > Jaki motor byście polecili jako pierwszy, albo od czego wy zaczynaliście?

    Bez prawka, jakikolwiek enduro/supermoto 50ccm - rewelacja :)
    A potem hmm pierwsze "moto" - honda hornet, az do tej pory, trafilem w
    dziesiatke.

    --
    jarek