  • 1. Data: 2014-05-19 21:56:32
    Temat: Problem z obrotami w WR450F
    Od: solo <s...@o...pl>

    Witam serdecznie,
    dużo czasu upłynęło od mojej ostatniej aktywności na grupie bo i czasy
    się pozmieniały, ale odkąd w garażu stoi WR'ka (kategoria sprzętu
    zupełnie dla mnie nowa) przyszło mi wbić na grupę po pomoc.
    Otóż motocykl jest po regulacjach zaworów i czyszczeniu gaźnika, odpala
    ładnie pracuje też ale jak się odrobinę nagrzeje to sam potrafi podnieść
    sobie obroty, po naciśnięciu klamki (która wg manuala jest od ułatwienia
    odpalania gdy silnik jest gorący) obroty silnika powracają do normalnych
    dla biegu jałowego.
    Po kilkukrotnym przegazowaniu sytuacja lubi się powtórzyć i motocykl
    zamiast zejść do obrotów biegu jałowego sam je podnosi i utrzymuje do
    momentu pociągnięcia za lewą dźwignię.

    Prosiłbym szanownych kolegów o podpowiedź czym to może być spowodowane
    lub miele widziane wskazówki jeśli ktoś już podobny temat przerabiał.

    Solo FZ1