  • 121. Data: 2010-04-01 12:08:53
    Temat: Re: [PRESS] Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Robisz to na grupie dyskusyjnej pl.misc.samochody w wątku "[PRESS]
    > Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu"

    Ja tu żadnej obrony nie widzę. Wskaż konkretną wypowiedź.

    --
    cokolwiek

  • 122. Data: 2010-04-01 21:39:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 09:42:13 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >To oczywiscie dowcip?

    Jaki dowcip? Z Żyradowa do Drobina jest 100 km. Trasą dla pojazdów o
    DMC pow. 16 nawet ponad 100 km. Ta "blokada" to jest dowcip. Facet w
    szoku, 40. tonowym pojazdem przmykał przez te blokady pewnie
    niezauważony.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 123. Data: 2010-04-02 08:31:02
    Od: mw <m...@g...com>

    On 31 Mar, 02:42, to <t...@a...xyz> wrote:
    [...]
    > Panowie polucjanci, póki co, na szczęście nie stanowią prawa, ani nie
    > mają też uprawnień do wydawania wiążących jego interpretacji. Mój ojciec
    > dostał kiedyś mandat za parkowanie w miejscu dozwolonym i czego ma to
    > dowodzić?
    Wypróbuj i podaj wyrok sądu grodzkiego.

  • 124. Data: 2010-04-02 16:16:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    mw wrote:

    > Wypróbuj i podaj wyrok sądu grodzkiego.

    Sami go potem anulowali. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 125. Data: 2010-04-02 18:15:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 13:04:45 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Wiesz w ogóle jakie Policja ma problemy finansowe i kadrowe? Dziwne, że
    > pomimo tego jest w stanie działać tak dobrze, jak teraz.

    A co mnie to obchodzi? Mnie interesuje co mi policja oferuje. A oferuje mi
    jedynie utrudnienia, bez żadnej skutecznej pomocy.

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)