  • 1. Data: 2017-01-04 14:42:39
    Temat: PSU < 500 W
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Jako że mój PSU jest na czarnej liście ( jednej z wielu.... :)
    ) na wszelki wypadek chciałbym go podmienić na coś lepiejszego. I tu
    pojawia się pytanie jak w topiku: co na początek 2017 jest warte uwagi
    do 500 W, jeżeli nie zależy mi na odpinanych kablach i innych duperelach
    ? Zestaw wtyczek typowy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2017-01-04 20:40:36
    Temat: Re: PSU < 500 W
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-01-04 14:42, PeJot wrote:
> [...]
    > pojawia się pytanie jak w topiku: co na początek 2017 jest warte uwagi
    > do 500 W, jeżeli nie zależy mi na odpinanych kablach i innych duperelach

    cokolwiek markowego faktycznie posiadajacego certyfikat 80+ lub wyzszy