    From: "johnny" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Papiry, papiry - ile mi dają czasu?
    Date: Fri, 13 Feb 2009 14:33:20 +0100

    Kupiłem w końcu moplika. Niby zima, niby taniej takie tam szmery bajery.
    Nieważne. Cene gostek wołał 9600złocisza, zostawiając jednak furtke do
    negocjacji otworzoną. Podjechałem, obadałem, kupiłem. Schody pokazały sie
    dopiero przy negocjach. Gość, a i owszem spuścił, ale stówkę, bo Panie
    ojrrro wysoko! Koniec, kropka! Cóż, było robić - wyskoczyłem z tych 9500,
    kląc na gościa, że mógł od razu wrzeszczeć 12 000zł i "po targach" opuscić
    do 9500zł. I ja byłbym zadowolony, że umiem się targować, a i owca (cenowa)
    byłaby cała. No i teraz mam zagwozdke, bo te pińcet to miałem na obgonienie
    urzędasów. Teraz muszę czekać wypłaty. I stąd pytanie: ile mam czasu, aby
    mojego mopliczka zarejestrować lege artis? I czy zaczynać od skarbowego (2%
    haraczu), czy od wydziału komunikacyjnego?

    Zdroofka Johnny