  • 1. Data: 2009-02-12 16:47:18
    Temat: W ktorej TV MotoGP?
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    Jak w temacie, nie wiecie kto (lub czy?) bedzie transmitowal MotoGP w tym
    sezonie? Zamierzam kupic kablowke (wiem... NTG), glownie ze wzgledu na
    MotoGP i WSBK (a to juz TG). AFAIK WSBK bez zmian bedzie transmitowane przez
    Eurosport, natomiast nie wiem kto bedzie telewizyjnie obslugiwal MotoGP -
    MotorsTV na pewno, lecz ten kanal chyba nie jest oferowany przez zadna
    polska firme. Bede wdzieczny za info.

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.

  • 2. Data: 2009-02-12 17:00:51
    Temat: Re: W ktorej TV MotoGP?
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Tadek / Motostore pisze:

    > MotorsTV na pewno, lecz ten kanal chyba nie jest oferowany przez zadna
    > polska firme. Bede wdzieczny za info.

    multimedia

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-02-12 17:07:37
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    Arni wrote:
    > multimedia

    Eee, multimedia co? To nazwa jakiejs nowej telewizji, czy sugerujesz
    sciaganie wyscigow z racing-underground (co dotychczas czynilem).

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.

  • 4. Data: 2009-02-12 17:40:29
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Tadek / Motostore pisze:

    > Eee, multimedia co? To nazwa jakiejs nowej telewizji, czy sugerujesz
    > sciaganie wyscigow z racing-underground (co dotychczas czynilem).

    oja myslalem ze to nie jest takie trudne. Najkrótsza odpowiedz na
    pytanie z tematu.
    www.multimedia.pl, maja motorsTV w ofercie i nie sa nowi bo działają juz
    kilka dobrych lat.
    poza tym w cyfrowym polsacie widze rozpiske programu dla tej stacji

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-02-12 19:07:28
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Tadek / Motostore pisze:

    > MotorsTV na pewno, lecz ten kanal chyba nie jest oferowany przez zadna
    > polska firme. Bede wdzieczny za info.

    UPC - kanał 572 (pakiet Max, w standard nie ma)

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-02-13 06:19:56
    Od: "termos" <r...@i...pl>

    > poza tym w cyfrowym polsacie widze rozpiske programu dla tej stacji

    z satelity raczej nie ma szans, wszystko w pakietach

    http://www.lyngsat-address.com/ln/Motors-TV.html

    pozdr

    rafal

  • 7. Data: 2009-02-13 10:43:04
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Tadek / Motostore" <t...@N...pl> wrote

    > MotorsTV na pewno, lecz ten kanal chyba nie jest oferowany przez zadna
    > polska firme.

    UPC w cyfrowkach.
    zreszta analogu juz sie chyba nie kupi.
    Pozatym jest BBC Knowledge a tam leca powtorki TOP GEAR
    i sezon 2007 jako bierzacy.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 8. Data: 2009-02-13 10:44:49
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <p...@w...pl> wrote

    > UPC - kanał 572 (pakiet Max, w standard nie ma)

    No i zajebisty internet :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 9. Data: 2009-02-15 09:28:08
    Od: "koosior" <k...@g...pl>

    Transmisje na żywo ze wszystkich rund Motocyklowych Mistrzostw Świata będą
    dostępne na antenie programu SportKlub.
    Platforma N isieci kablowe http://www.sportklub.pl/
    Pzdr

  • 10. Data: 2009-02-15 23:52:25

    > dostępne na antenie programu SportKlub.
    > Platforma N

    o ! to ci surprajz...
    zeby jeszcze sportklub nie mial tak kijowej jakosci jak obecnie na 'n'

    rozpiescil sie czlek na Eurosport HD

    --
    pozdr
    janku