  • 1. Data: 2009-02-12 18:16:59
    Temat: Re: Motocykl z Anglii , rejestracja i kilka innych pytań.
    Od: pendzel2 <pendzel2@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam.
    Ja mam podobne pytanie,ale z tym że motocykl kupiłem w angli,jest
    zarejestrowany na mnie.Angielskie papiery sa na mnie.Gdyż tam mieszkałem.I
    teraz czy jak będe go rejestrował w polsce potrzebuje umowe kupna i
    sprzedaży???

    Resztę wiem jak i co.Bo rejestrowałem kiedys motocykl z angli.ale od kogoś.

    Prosze pomożie.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-12 23:15:37
    Od: "Tadek" <usun_to_ted66@_to_tez_op.pl>

> [...]
    > zarejestrowany na mnie.Angielskie papiery sa na mnie.Gdyż tam mieszkałem.I
    > teraz czy jak będe go rejestrował w polsce potrzebuje umowe kupna i

    Zapytaj tam, gdzie będziesz rejestrował.
    Wiem, że pewne kwestie są różnie interpretowane
    w różnych województwach.

    Tadek