eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPassat CC vs Passat klasyk › Passat CC vs Passat klasyk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojtek Góral" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Passat CC vs Passat klasyk
    Date: Sun, 21 Mar 2010 11:33:16 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 50
    Message-ID: <ho4sl4$hd6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: piekna-gts.2a.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1269167588 17830 217.153.90.242 (21 Mar 2010 10:33:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Mar 2010 10:33:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 100320-1, 2010-03-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265924
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie,

    przekopałem się przez MB danych dostępnych w necie, zasięgnąłem języka wśród
    znajomych i co? Wciąż nie jestem w pełni zdecydowany na konkrente
    rozwiązanie.

    Wybór dotyczy:
    1/ Passat CC, 2.0/140KM (raczej podstawa).
    2/ Passat sedan, 2.0/170KM (top wersja).

    Oba modele koniecznie z DSG. Budżet 130kPLN.
    Auto do korzystania w celach służbowych i prywatnych (2 małych dzieci).

    Za i przeciw:
    A/ Klasyk w wersji Highline, w w/w budżeci:
    (+) oferuje mnóóóóstwo dodatków, większy bagażnik, mocny silnik, sprawdzone
    rozwiązania,
    (+) do wzięcia od ręki,
    (-) nie wyróżnia się z tłumu, na jesień zapowiedziano nowy model.

    B/ CC:
    (+) design, design, design
    (-) drogie dodatki, zatem poza DSG wystarczy raptem na parę extrasów (które
    nawiasem mówiąc w aucie tej klasy powinny być standardem - tempomat,
    czujniki parkowania, spryskiwacze refletorów, itp.),
    (-) nienajmocniejszy silnik (ok. 10 sek. do 100 km/h),
    (-) rejestracja na przewóz 4 osób (niby to nie jest aż taki wielki problem,
    ale nie raz i nie dwa jeździłem/jeżdżę w obsadzie 5 osobowej),
    (-) mniejszy bagażnik,
    (-) obniżone zawiszenie (brak systemu DCC w cenie - koszt 4000 pln),
    (---) okres oczekiwania: 3 mies.

    Pragmatyk długo by się nie zastanawiał, jednak zważywszy na design vs ilość
    dodatków ja ten dylemat mam.
    Jeżeli jest na grupie ktoś, kto miał ten sam dylemat - prośba o krótkie
    podsumowanie + finalny wybór.
    Czy są jeszcze jakieś (+) i (-) dla w/w opcji? Czy warto poświęcać dodatki,
    kosztem ciekawszej sylwetki?

    Wiem, że ostateczny wybór należy do mnie, ale ciekawy jestem Waszych opinii.
    Aha. Proszę o powstrzymanie się od rad typu "a może Superb/Accord/BMW itp.".
    Z równych względów musi to być VW.

    Miłej leniwej niedzieli :-).






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: