  • 1. Data: 2010-03-21 11:33:16
    Temat: Passat CC vs Passat klasyk
    Od: "Wojtek Góral" <w...@w...pl>

    Witajcie,

    przekopałem się przez MB danych dostępnych w necie, zasięgnąłem języka wśród
    znajomych i co? Wciąż nie jestem w pełni zdecydowany na konkrente
    rozwiązanie.

    Wybór dotyczy:
    1/ Passat CC, 2.0/140KM (raczej podstawa).
    2/ Passat sedan, 2.0/170KM (top wersja).

    Oba modele koniecznie z DSG. Budżet 130kPLN.
    Auto do korzystania w celach służbowych i prywatnych (2 małych dzieci).

    Za i przeciw:
    A/ Klasyk w wersji Highline, w w/w budżeci:
    (+) oferuje mnóóóóstwo dodatków, większy bagażnik, mocny silnik, sprawdzone
    rozwiązania,
    (+) do wzięcia od ręki,
    (-) nie wyróżnia się z tłumu, na jesień zapowiedziano nowy model.

    B/ CC:
    (+) design, design, design
    (-) drogie dodatki, zatem poza DSG wystarczy raptem na parę extrasów (które
    nawiasem mówiąc w aucie tej klasy powinny być standardem - tempomat,
    czujniki parkowania, spryskiwacze refletorów, itp.),
    (-) nienajmocniejszy silnik (ok. 10 sek. do 100 km/h),
    (-) rejestracja na przewóz 4 osób (niby to nie jest aż taki wielki problem,
    ale nie raz i nie dwa jeździłem/jeżdżę w obsadzie 5 osobowej),
    (-) mniejszy bagażnik,
    (-) obniżone zawiszenie (brak systemu DCC w cenie - koszt 4000 pln),
    (---) okres oczekiwania: 3 mies.

    Pragmatyk długo by się nie zastanawiał, jednak zważywszy na design vs ilość
    dodatków ja ten dylemat mam.
    Jeżeli jest na grupie ktoś, kto miał ten sam dylemat - prośba o krótkie
    podsumowanie + finalny wybór.
    Czy są jeszcze jakieś (+) i (-) dla w/w opcji? Czy warto poświęcać dodatki,
    kosztem ciekawszej sylwetki?

    Wiem, że ostateczny wybór należy do mnie, ale ciekawy jestem Waszych opinii.
    Aha. Proszę o powstrzymanie się od rad typu "a może Superb/Accord/BMW itp.".
    Z równych względów musi to być VW.

    Miłej leniwej niedzieli :-).

  • 2. Data: 2010-03-21 11:36:47
    Temat: Re: Passat CC vs Passat klasyk
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 11:33:16 +0100, Wojtek Góral napisał(a):

    > Wiem, że ostateczny wybór należy do mnie, ale ciekawy jestem Waszych opinii.
    > Aha. Proszę o powstrzymanie się od rad typu "a może Superb/Accord/BMW itp.".
    > Z równych względów musi to być VW.

    No to zdecydowanie nie ma się co zastanawiać, kupuj zwykłego.
    CC mogą we wsi nie rozpoznać i będa - o zgrozo!!!!! - myśleli, że to jakiś
    Hyundai. No i cały lans w pizdu...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-03-21 13:54:14
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Wojtek Góral" napisał w wiadomości:

> [...]
    >
    > Oba modele koniecznie z DSG. Budżet 130kPLN.
    > Auto do korzystania w celach służbowych i prywatnych (2 małych dzieci).

    Ani jedno ani drugie.
    CC jest za tą kase i patrząc na design nadwozia słabo wykonany i spasowany w
    środku.
    Zaś 2.0 TDI 170 PS jak na taką moc to ciut zbyt dużo pali i masz DPF'a.

    Ja bym się wziął pod uwagę Skodę Superb 1.8 TSI z 7-DSG lub z Haldexem i
    6-manualem od 115 ooo zł.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 4. Data: 2010-03-21 14:20:50
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > (-) rejestracja na przewóz 4 osób (niby to nie jest aż taki wielki
    > problem, ale nie raz i nie dwa jeździłem/jeżdżę w obsadzie 5 osobowej),

    w cc mozna juz chyba doplacic i miec wersje 5 osobowa bez podlokietnika
    na srodku... (chyba z 500PLN)

    nie bierz zadnego traktora tdi...
    jak sie wozic to z klasą a nie traktorem...

    wiec tylko V6 3,6l 300KM jest godne uwagi...
    reszta to chłam i wiocha ;)

    4961 (20100320) __________

  • 5. Data: 2010-03-21 17:37:32
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Wojtek Góral" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wybór dotyczy:
    > 1/ Passat CC, 2.0/140KM (raczej podstawa).
    > 2/ Passat sedan, 2.0/170KM (top wersja).

    To te 2.0TDI w którym pekają bloki głowicy i zcierają się zębatki pompy
    oleju?

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2010-03-21 19:46:12
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > (-) rejestracja na przewóz 4 osób (niby to nie jest aż taki wielki problem,
    > ale nie raz i nie dwa jeździłem/jeżdżę w obsadzie 5 osobowej),

    5 osoba bedzie jechala w cc bez pasów i na podłokietniku, ktory znajduje
    sie tam pośrodku kanapy.

    > (-) mniejszy bagażnik,

    hmm.... To klasyk moze miec wiekszy bagaznik niz cc? :) Toż ten jest w
    nim potężny...Albo tak mi sie wydaje z racji jego głębokości.

    > Czy są jeszcze jakieś (+) i (-) dla w/w opcji? Czy warto poświęcać dodatki,
    > kosztem ciekawszej sylwetki?
    Chcesz miec auto praktyczne - bierz klasyka, chcesz fajne - bierz CC :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 7. Data: 2010-03-22 13:00:01
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-21 11:33, Wojtek Góral pisze:
> [...]
    >
    > Wybór dotyczy:
    > 1/ Passat CC, 2.0/140KM (raczej podstawa).
    > 2/ Passat sedan, 2.0/170KM (top wersja).

    Nie wiem nad czym tu się zastanawiać: CC z turbo benzyną. Jeśli chodzi o
    5 miejsc to chyba jest też taka wersja. Zapytaj u dilera, może się
    okazać, że tylko takie sprowadzają.

    A.

  • 8. Data: 2010-03-25 00:14:51
    Od: "scuderia" <s...@m...com>

    Mogę podesłać zdjęcia takiego silnika po pęknięciu bloku - 2.0TDI (140KM) z
    przebiegiem 97kkm, serwisowany wyłacznie w ASO.

    PS.
    Skoda Octavia

  • 9. Data: 2010-03-25 01:25:41
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > (-) obniżone zawiszenie (brak systemu DCC w cenie - koszt 4000 pln),
    > (---) okres oczekiwania: 3 mies.
    >
    > Pragmatyk długo by się nie zastanawiał, jednak zważywszy na design vs ilość
    > dodatków ja ten dylemat mam.

    Jakie możliwości ma ten DCC w passacie ? zbliżone to do phaetona
    sprzed 10 lat ? podnosi, utwardza i skacze tuż przed wypadkiem ?

    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2010-03-25 15:48:41
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "scuderia" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    > Mogę podesłać zdjęcia takiego silnika po pęknięciu bloku - 2.0TDI (140KM)
    > z przebiegiem 97kkm, serwisowany wyłacznie w ASO.
    >
    > PS.
    > Skoda Octavia

    Producent się poczuł do sprawy?

    --