  • 1. Data: 2009-06-27 21:13:47
    Temat: Pasta srebrna...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich. Chciałbym zapytać czy ktoś może orientuje się gdzie
    można kupić pastę zawierającą drobiny srebra, która nadaje się do naprawy
    ścieżek? Oczywiście nie chodzi mi o popularną pastę srebrna
    termoprzewodzącą (tylko to wyskakuje w google po wpisaniu "pasta srebrna").
    Ostatnio przypadkiem wpadło mi w ręce coś takiego, pasta a właściwie lakier
    jest na bazie jakiejś zielonej żywicy, rozwarstwia się przed rozmieszaniem.
    Całośc jest dość gęsta, ma konsystencje lakieru do paznokci i doskonale
    przewodzi po zaschnięciu. Niestety nie udało mi się dowiedzieć jaka jest
    nazwa handlowa tego ustrojstwa, mam tylko małe opakowanie zastępcze... Czy
    ktoś mógłby pomóc we wskazaniu nazwy handlowej, lub miejsca gdzie można coś
    takiego kupić , zamówić?

    Maciej C.

  • 2. Data: 2009-06-27 21:21:38
    Temat: Re: Pasta srebrna...
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    > Witam wszystkich. Chciałbym zapytać czy ktoś może orientuje się gdzie
    > można kupić pastę zawierającą drobiny srebra, która nadaje się do naprawy
    > ścieżek? Oczywiście nie chodzi mi o popularną pastę srebrna
    Tak wiem, mają to w TME, lakier przewodzący chyba się to u nich nazywa,
    znajdziesz na ich stronie.
    Piotr

  • 3. Data: 2009-06-28 12:32:43
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    Ja coś takiego kupowałem w W-wie w budynku "PASTY", bo tam to kiedyś
    robiono. Produkuje się pasty o własnościach farby do sitodruku, albo kleju.
    Można tym przyklejać elementy elektroniki, naprawić nawet oberwane druty w
    układzie scalonym, udało mi się. Są również pasty oporowe, którymi drukuje
    się oporniki. Pasta srebrna różni się kolorem od pasty z grafitu. Aby dobrze
    przewodziła wymaga wygrzania, czy wypalenia jak się określa. Beł wypalania
    gorzej przewodzi.

  • 4. Data: 2009-06-28 19:53:56
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    > opakowanie zastępcze... Czy ktoś mógłby pomóc we wskazaniu nazwy
    > handlowej, lub miejsca gdzie można coś takiego kupić , zamówić?
    Lakier do naprawy szyb ogrzewanych w samochodach można nabyć w każdym
    sklepie motoryzacyjnym. Może to ci będzie odpowiadać.
    --
    Pozdr
    EM

  • 5. Data: 2009-06-29 00:08:07
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Lakier do naprawy szyb ogrzewanych w samochodach można nabyć w każdym
    > sklepie motoryzacyjnym. Może to ci będzie odpowiadać.
> [...]

    Hmm, ale lakier do szyb ma duży opór bardzo...
    Maciej C.

  • 6. Data: 2009-06-29 00:14:14
    Od: Padre <P...@n...net>

    Maciek C pisze:

    > Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Hmm, ale lakier do szyb ma duży opór bardzo...
    Trzeba kupić nie lakier a klej przewodzący dwuskładnikowy którym
    przykleja sie do szyby urwane konektory, jest droższy niż lakier ale
    srebra w nim nie pożałowali.

    np. taki
    http://www.allegro.pl/item671153503.html

  • 7. Data: 2009-06-29 13:28:28
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 02:14:14 +0200, Padre <P...@n...net> napisał:

    > Trzeba kupić nie lakier a klej przewodzący dwuskładnikowy którym
    > przykleja sie do szyby urwane konektory, jest droższy niż lakier ale
> [...]
    bardziej profesjonalnie
    epotek h20e

    --
    pozdrawia