  • 1. Data: 2009-06-27 17:05:23
    Temat: Telefon KX-Tc1000 nie dzwoni.
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Witam, mam sobie taki telefon Panasonic KX-TC1000.
    Nagle niespodziewanie słuchawka przestała się odzywać i nie dzwoni, gdy
    wybieram numer.
    Jak dzwonię na swój numer to sygnał jest jak odbiorę to moge noemralnie
    rozmawiać.
    Wyszukiwanie słychawki też działa słuchawka się odzywa.
    Nie mam innego telefonu, żeby to sprawdzić, dlatego pytam się o przyczynę.
    Telfon stary i w zakładzie nie opłaci się go naprawić, ale może coś samemu
    można wymienić tylko co?
    Może coś z operatorem, chociaż tez mam net na tej lini (neostrada) i wszytko
    działa.
    Jakieś sugestie?

    Michał

  • 2. Data: 2009-06-27 17:09:18
    Temat: Re: Telefon KX-Tc1000 nie dzwoni - update
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Telefon jak jest na bazie to dzowni normalnie.
    Jak jest zdjęty to nie dzwoni, ale na bazie zapala sie dioda w rytmy
    sygnału.

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-06-27 20:27:35
    Od: bynio <n...@w...pl>

    Co jakiś czas pojawia się tego typu post.
    Sam miałem ten sam problem z dwoma różnymi telefonami na dwóch różnych
    liniach.
    Jakiekolwiek manipuacje nic nie przyniosły po czym wszystko samoistnie
    wracało do normy po 2-3 dniach.
    Nie wiem jak to wyjaśnić.
    Może jakiś fachowiec wie?

  • 4. Data: 2009-06-27 21:28:21
    Temat: Re: Telefon KX-Tc1000 nie dzwoni.
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    może nalezy zanieśc do serwisu, choćby na chwilę. kiedys pracowałem w
    serwisie panasonica i twierdzenie, że uszkodzony sprzęt zaczyna poprawnie
    działać w obecności wykwalifikowanego personelu technicznego, jest w 100%
    pradziwe.

    :)
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2009-06-28 09:33:07
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "bynio" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]
    >liniach.
    >Jakiekolwiek manipuacje nic nie przyniosły po czym wszystko samoistnie

    Prorok jakiś czy co?:).
    Dzisiaj rano jeszcze nie działał, a teraz już dzwoni....
    Ki diabeł?

    Pozdrawiam
    Michał