  • 1. Data: 2010-11-06 16:10:33
    Temat: Pasywny hub USB ,,unknown device"
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    Mam stary monitor belinea, i on w podstawce dysponuje HUBem 3x usb + 1 firewire, hub
    ten działał
    świetnie na poprzednim komputerze, podłączony był za pomocą kable firewire --> USB,
    jednak po
    przesiadce na nowy sprzęt (i system, z XP na Win 7 64bit) HUB ten przestał działać, w
    menadżerze
    urządzeń widoczny jest jako unknown device, podczas podłaczania go do portu USB
    nastepuje
    instalowanie sterownika dla urządzenia a następnie wyskakuje bład, niepowodzenie
    instalacji tralala...
    Po podłączeniu do huba np. czytnika kart jest on niewidoczny w systemie, jednak
    zapala się na nim
    dioda, jak przy bezpośrednim połączeniu za pomocą USB - ale po włożeniu karty nic się
    nie dzieje
    (normalnie pojawia się w moim komputerze 6 dysków wymiennych, każdy odpowiada innemu
    gniazdu)

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-11-06 16:28:28
    Temat: Re: Pasywny hub USB ,,unknown device"
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karty nic się nie dzieje (normalnie pojawia się w moim komputerze 6 dysków
    > wymiennych, każdy odpowiada innemu gniazdu)

    hmm.. fajna opowieść.

    Też pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-11-06 16:33:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 17:10:33 +0100, vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>
    wrote:

    >Mam stary monitor belinea, i on w podstawce dysponuje HUBem [...]
    Przyjąłem do wiadomości :)

    WAM

  • 4. Data: 2010-11-06 18:20:38
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    ...Czy ktoś wie czym to może być spowodowane? I jak to ewentualnie naprawić :-)

  • 5. Data: 2010-11-06 19:47:41
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-06 19:20, vcore pisze:
> [...]

    "podczas podłaczania go do portu USB nastepuje instalowanie sterownika
    dla urządzenia a następnie wyskakuje bład, niepowodzenie instalacji

    co z tego wynika ?

  • 6. Data: 2010-11-06 20:06:05
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "podczas podłaczania go do portu USB nastepuje instalowanie sterownika dla
    > urządzenia a następnie wyskakuje bład, niepowodzenie instalacji tralala..."
    >
    > co z tego wynika ?

    Pewnie 2 możliwości:
    1. umarł ten HUB - sprawdzić na innym komputerze
    2. bad sterownik/brak lub jakiś konflikt.

    --
    Irokez