  • 91. Data: 2012-05-18 11:57:27
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-18 11:12, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie raz i nie dwa takich delikwentów widuję.

    A ja widziałem takich co samochodem jechali pod prąd autostradą -
    samochodem, cięzarówką z naczepą. Co uważasz za większe zagrożenie ?

    > Na czyjeś zdrowe zmysły liczyć nie można.

    I co w związku z tym ? Może zakażemy poruszania się samochodami i
    ciężarówkami ponieważ ich część kierowców to debile ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 92. Data: 2012-05-18 12:11:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jp56bb$gtq$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    7.0.0.1...

    > Absurdalny przykład. Jeśli tam jest 120

    Co znaczy "jest"?
    O jakichś bzdurnych cyferkach znakach chcesz gadać?
    No to nie ze mną, z kapelusznikami których to interesuje nie mam o czym
    rozmawiać.

    Ja piszę o tym jak się tam jeździ.

    > Uważasz, że całe miasto zezwala na poruszania z prędkościa 120 ?

    Uważam, że skoro są takie miejsca i są alternatywy, to rowerzystów tam być
    nie powinno.
    Zresztą mi bez różnicy, czy 120, czy 70 czy 50.
    Wszędzie gdzie jest więcej niż 20, 30 to rowerzyści nie powinni być
    wpuszczani na jezdnię.

    > W mieście: w większości wypadków dopuszczalna 50, rower porusza się
    > 20-40km/h.

    Jeden na sto.
    A reszta jedzie normalnie 10-20.

  • 93. Data: 2012-05-18 12:12:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jp56e7$gtq$...@i...gazeta.pl...

    > A ja widziałem takich co samochodem jechali pod prąd

    I tak samo jak jazda pod prąd taki wyczyny rowerzystów powinny być
    niedozwolone.
    Uważasz inaczej?

    > I co w związku z tym ? Może zakażemy poruszania się samochodami i
    > ciężarówkami ponieważ ich część kierowców to debile ?

    Tak, zakażmy poruszania się nimi po drogach rowerowych i chodnikach.
    Już jest taki zakaz?
    No co za zaskoczenie....

    Dlaczego tak jednostronnie?

  • 94. Data: 2012-05-18 12:17:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Friday, May 18, 2012, 11:49:09 AM, you wrote:

    [...]

    > Uważasz, że lepiej zmianami przepisów zmierzać w przeciwnym kierunku ?

    Ale to Ty chcesz kogos badać - ja jedynie stwierdzam proste fakty.

    > Nakaz przepisami, a to co robisz z własnej woli to dwie zupełnie inne
    > rzeczy. W dzień światło lampki rowerowej jest niewidoczne. Zdecydowanie
    > więcej dałaby kamizelka.

    Światło diod LED jest doskonale widoczne nawet w dzień. A przy
    obecnych cenach lampek diodowych i akumulatorków za brak świateł w
    rowerach powinny być bardzo wysokie kary. I powinien byc nakaz
    wyłapywania cichociemnych.

    Kamizelka - dobra rzecz, szczególnie w nocy, o ile ma kawałki tkaniny
    odblaskowej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 95. Data: 2012-05-18 12:37:02
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Thu, 17 May 2012 23:18:24 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Nie, rowerzysta przejedzie 2 metry chodnikiem, "poszukiwał" będzie
    > pedalarz, bo nareszcie będzie miał pretekst do wkurwiania kierowców,
    > którym zazdrości aut.

    Nie wiem, dlaczego twierdzisz, że rowerzysta pojedzie gównościeżką... Ja
    tam nie jeżdżę gównościeżkami, a samochodu nie zazdroszczę, bo jak
    potrzebuję to mogę jechać samochodem. Rower to zdrowszy wybór w mieście.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 96. Data: 2012-05-18 12:37:42
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    kajus44, Thu, 17 May 2012 23:53:15 +0200, pl.misc.samochody:

    > A gościu w trykotkach ma obowiązek czy nie?

    Jeżeli DDR jest po lewej stronie to nie ma. A czego nie rozumiesz? :-)

  • 97. Data: 2012-05-18 12:40:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Uważasz, że całe miasto zezwala na poruszania z prędkościa 120 ? W
    > mieście: w większości wypadków dopuszczalna 50, rower porusza się
    > 20-40km/h.

    Realnie, to rower porusza się z prędkością 15-30 km/h, a samochody 50-120
    km/h.

  • 98. Data: 2012-05-18 12:43:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/05/2012 11:40, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Realnie, to rower porusza się z prędkością 15-30 km/h, a samochody 50-120
    > km/h.

    Średnia 50kmh w centrum w czasie, kiedy wszyscy jadą do/z pracy? Bitch,
    please, emerytowane rowerzystki wyprzedzą cię bez problemów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 99. Data: 2012-05-18 12:49:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Oczywiście. Niczym nie różnią się od złośliwych chujów za kierownicą
    > bolidu.

    Szczególnie te chuje które na rowerze jadą mając zabite uszy słuchawkami w
    których napierdala muzyka.

  • 100. Data: 2012-05-18 13:00:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/05/2012 11:49, BaX wrote:

    > Szczególnie te chuje które na rowerze jadą mając zabite uszy słuchawkami
    > w których napierdala muzyka.

    A nie można tak bez chujów i napierdalania? Że na tej grupie siedzi dużo
    bydła widziałem zawsze, ale ten wątek już trochę za daleko chyba zachodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net