  • 1. Data: 2012-05-17 19:16:17
    Temat: Pedalarze
    Od: "Master_Disaster" <m...@v...pl>

    Powiedzcie mi czy ostatnio coś się zmieniło w przepisach dotyczących plagi
    pedalarzy? Bo coraz częściej widuję te ścierwa jeżdżące obok siebie całą
    szerokością jezdni. Dziś trzech takich w tych swoich pedalskich trykocikach
    zablokowało jezdnię na tyle dokładnie że z osiem samochodów za nimi jechało
    nie mogą ich wyprzedzić, bo z przeciwka ciągle coś jechało. Nie reagowali na
    trąbienie inaczej niż pokazaniem faka. Naprawdę miałem ochotę rozjechać tych
    debili. Wolno im tak?

    --
    Master

  • 2. Data: 2012-05-17 19:34:00
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Master_Disaster" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >przeciwka ciągle coś jechało. Nie reagowali na trąbienie inaczej niż
    >pokazaniem faka. Naprawdę miałem ochotę rozjechać tych debili. Wolno

    Az tak to nie

    33.3a. Dopuszcza się wyjątkowo jazdę po jezdni kierującego rowerem
    obok innego roweru lub motoroweru, jeżeli nie utrudnia to poruszania
    się innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża
    bezpieczeństwu ruchu drogowego.
    P.S. no i to warto pamietac

    27.1a. Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest
    obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa
    rowerzyście jadącemu na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów,
    drodze dla rowerów lub innej części drogi, którą zamierza opuścić

    J.

  • 3. Data: 2012-05-17 19:39:21
    Od: "Master_Disaster" <m...@v...pl>

> [...]
    > innego roweru lub motoroweru, jeżeli nie utrudnia to poruszania się innym
    > uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu ruchu

    No... czyli jednak. Przeczytał to sobie jeden z drugim debil, uważa że nie
    przeszkadza blokowanie jezdni i jedzie...

  • 4. Data: 2012-05-17 19:40:52
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > ich wyprzedzić, bo z przeciwka ciągle coś jechało. Nie reagowali na
    > trąbienie inaczej niż pokazaniem faka. Naprawdę miałem ochotę rozjechać

    Kup sobie samolot. matole.

    sz.

  • 5. Data: 2012-05-17 19:50:44
    Od: "Master_Disaster" <m...@v...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Kup sobie samolot. matole.
    >
    > sz.

    Wypierdalaj pedalski pomiocie...

  • 6. Data: 2012-05-17 20:50:25
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Master_Disaster"

    > Wypierdalaj pedalski pomiocie...

    Ot wieczorna rozmowa Polaków

  • 7. Data: 2012-05-17 21:12:40
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    Przemysław Czaja wrote:
    > Użytkownik "Master_Disaster"

    > Ot wieczorna rozmowa Polaków

    Dodałeś coś w temacie? To się nie wpierdalaj.

    Ad rem: w Świętochłowicach wzdłuż ul. Metalowców (i dalej) jest ładna
    ścieżka rowerowa. Ale każdy rowerzysta - czy to w trykotkach, czy to pijany
    Erwin z flaszką wina w spodniach - jeździ po jezdni, a jako że obok jest
    huta Florian i od cholery TIRów, czasami robi się ciekawie. W sensie
    "chujowo", bo do korków pod wiaduktem i włączających się do ruchu ciężarówek
    dochodzi pizda bez wyobraźni. Bo słyszał w telewizji, że ma jeździć po
    ulicy, to jeździ.

  • 8. Data: 2012-05-17 21:12:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Master_Disaster

> [...]
    > ciągle coś jechało. Nie reagowali na trąbienie inaczej niż pokazaniem
    > faka. Naprawdę miałem ochotę rozjechać tych debili. Wolno im tak?

    Niestety jakiś debil zezwolił im jeździć obok siebie jeśli nie utrudniają
    ruchu. Nie trudno było przewidzieć, do czego to doprowadzi.

  • 9. Data: 2012-05-17 21:14:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kajus44

> [...]
    > sensie "chujowo", bo do korków pod wiaduktem i włączających się do ruchu
    > ciężarówek dochodzi pizda bez wyobraźni. Bo słyszał w telewizji, że ma

    Ja trąbię mijając takich debili. Myślę, że taka tresura na dłuższą metę
    powinna zadziałać.

  • 10. Data: 2012-05-17 21:21:18
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kajus44"

    > Dodałeś coś w temacie? To się nie wpierdalaj.

    Cóż można dodać w debilnym temacie? Królowie szosz w blaszakach trąbią
    na rowery? No jasne, przecież Tobie się śpieszy o miszczu.