  • 81. Data: 2022-02-01 00:10:00
    Temat: Re: Pegaz (sus)?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-24 o 09:17, trybun pisze:

    > A czym to się konkretnie objawia?

    Każdy mój ruch jest śledzony i jak co zmieniam to wyskakuje czarne
    okienko bardzi szybko i bardzo szybko ucieka. Tak jakby ktoś ściągał
    moje pliki.Czasami dziwne komunikaty jakiegoś bydlaka sie zdarzają.

    --
    animka

  • 82. Data: 2022-02-03 09:55:00
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 01.02.2022 o 00:00, Animka pisze:

    > Propaganda propagandą, ale żeby tak bezczelnie w soboty puszczać po 2
    > razy (Drugi raz za pierwszym) Voice senior czy Voice off Poland oraz
    > jakieś disko polo. Voice senior bardzo mi sie podobał, pięknie
    > śpiewali, ale oglądać to drugi raz pod rząd to flaki mogą sie ze
    > złości przekręcić. Bezczelnośc nie zna granic.

    To akurat idzie zrozumieć, gaże dla p. Kurskiego i całej plejady
    menadżerów (że o celebrytach na potrzeby propagandy i ich wynagrodzeniu
    nie wspomnę) w TVP są takim obciążeniem dla budżetu TVP że na dobry
    jakościowo materiał do emisji kasy zwyczajnie brakuje. Natomiast jak dla
    mnie nie do pojęcia jest ta ich ciągła walka z prawdą i faktami, za
    pomocą której  chcą do czegoś urabiać widza.

  • 83. Data: 2022-02-03 09:55:19
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 01.02.2022 o 00:10, Animka pisze:

    > Każdy mój ruch jest śledzony i jak co zmieniam to wyskakuje czarne
    > okienko bardzi szybko i bardzo szybko ucieka. Tak jakby ktoś ściągał
    > moje pliki.Czasami dziwne komunikaty jakiegoś bydlaka sie zdarzają.

    A jak wyłączysz kamerę internetową, ew odłączysz kompa od netu to coś
    się zmienia?

  • 84. Data: 2022-02-03 09:55:47
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 01.02.2022 o 00:03, Animka pisze:

    > Ja mam w telefonie CCleaner w zestawie i ciągle chciał mi
    > czycić.Wyłączylam, ale w kadej chwili mogę przeskanować.

    CCleaner i jemu podobne programy nie służą do walki z szkodnikami a do
    usuwania śmieci które się zbierają w telefonie czy kompie. Dobrze
    napisany wirus nigdy nie będzie postrzegany przez CC jako coś co należy
    usunąć.

  • 85. Data: 2022-02-03 09:56:40
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 01.02.2022 o 00:05, Animka pisze:

    > To co Ty masz za telefon? Wyczyszczony kupileś?Ja tych apek mam od
    > groma i musiałam je powyłączać.

    Problemy z baterią zaczęły się jakiś miesiąc temu, a telefon mam jakieś
    2 lata.

    Też będę musiał wywalić jakieś 3/4 zawartości telefonu. Pościągałem kupę
    gier bo były akurat w bezpłatnej promocji a w który nigdy nie grałem ani
    nie zamierzam grać. Albo kilkanaście nawigacji GNSS, po co mi one skoro
    i tak używam tylko Yanosika..

  • 86. Data: 2022-02-03 15:07:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-03 o 09:55, trybun pisze:

> [...]
    > usuwania śmieci które się zbierają w telefonie czy kompie. Dobrze
    > napisany wirus nigdy nie będzie postrzegany przez CC jako coś co należy

    A jaki masz program przeciwpegasusowy itp?

    --
    animka

  • 87. Data: 2022-02-03 15:53:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > mnie nie do pojęcia jest ta ich ciągła walka z prawdą i faktami, za
    > pomocą której  chcą do czegoś urabiać widza.

    Jak zobaczyłam zdjęcia pani K. wozącej swoje rude dzieciąto w różowym
    wózku z ponaklejanymi kwiatuszkami na tym wózku to mało co nie padłam.
    Tak się nie afiszuje ani nie wygłupia nawet rodzina Królowej Elżbiety.

    --
    animka

  • 88. Data: 2022-02-03 15:58:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-03 o 09:56, trybun pisze:

> [...]
    > gier bo były akurat w bezpłatnej promocji a w który nigdy nie grałem ani
    > nie zamierzam grać. Albo kilkanaście nawigacji GNSS, po co mi one skoro

    No właśnie. Przeczyść swój telefonik to pewnie coś się naprawi.

    --
    animka