  • 1. Data: 2022-01-04 06:37:46
    Temat: Telefon dla seniora
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Telefon "dla seniora" Cavion ma tylko jeden dzwonek. Próba wgrania z dysku
    przez USB jakiegokolwiek dodatkowego skutkuje komunikatem o braku miejsca w
    pamięci telefonu. Natomiast mogę zrobić fotki, które się zapisują. Więc
    miejsce w pamięci jest. Jak to przeskoczyć?

    Pozdrawiam w Nowym Roku

  • 2. Data: 2022-01-04 12:26:03
    Temat: Re: Telefon dla seniora
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 4.01.2022 o 06:37, Kamil napisał:

> [...]
    > pamięci telefonu. Natomiast mogę zrobić fotki, które się zapisują. Więc
    > miejsce w pamięci jest. Jak to przeskoczyć?

    Przez bluetooth, jeśli ma.

  • 3. Data: 2022-01-04 12:52:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 06:37, Kamil pisze:
> [...]
    > miejsca w pamięci telefonu. Natomiast mogę zrobić fotki, które się
    > zapisują. Więc miejsce w pamięci jest. Jak to przeskoczyć?

    Trzeba mu dołożyć kartę SD i na nią wgrywać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 4. Data: 2022-01-04 14:06:17
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > Trzeba mu dołożyć kartę SD i na nią wgrywać.

    To wiem, ale do sprzętu za 20 zł kupować kartę pamięci? I chyba nie ma
    złącza micro SD.

    Pzdr

  • 5. Data: 2022-01-04 14:11:17
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Collie" napisał:

    > Przez bluetooth, jeśli ma.

    Śmiem wątpić, ale poszperam. To USB gorsze? W niektórych smartfonach musze
    wybrać opcję transferu plików. W tym telefonie nie widzę takiej opcji. I
    jeszcze coś. Dwa komputery z Win 7 na identycznych mobo. Jeden widzi
    telefon, a drugi nie. Czego mu może brakować.? MyPhoneExplorer nie daje
    rady.

    Pzdr

  • 6. Data: 2022-01-04 14:14:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2022 14:06:17 +0100, Kamil wrote:

    > To wiem, ale do sprzętu za 20 zł kupować kartę pamięci?

    Chcesz miec inne dzwonki ?

    >I chyba nie ma złącza micro SD.

    A to gorzej.

    A moze ... tu wcale nie chodzi o miejsce i dzwonki, tylko nie
    akceptuje zapisu ze strony komputera?

    Jest tam jakis inny tryb pracy USB?
    Jak w ogole sie łączy - jako "pamięc masowa" czy "media device"?

    Moze da sie bluetoothem, z przegladarki zapisac, z MMS ... albo nagrac
    dyktafonem :-)

    J.

  • 7. Data: 2022-01-04 14:29:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 14:06, Kamil pisze:

    > To wiem, ale do sprzętu za 20 zł kupować kartę pamięci? I chyba nie ma
    > złącza micro SD.

    Zależy który to model Cavion. Wiele modeli tej marki ma złącze SD.
    Dodatkowo zyskasz pamięć na więcej zdjęć.

    Karta nie musi być duża a cena nawet 12zł. Tańsza od paczki fajek :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 8. Data: 2022-01-04 14:39:13
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 4.01.2022 o 14:11, Kamil napisał:

    > Śmiem wątpić, ale poszperam. To USB gorsze?

    Nie gorsze, ale inny tryb, który nie zawsze zazębia się z trybem
    w komputerze. Zrób zdjęcie i w opcjach poszukaj "przekaż/wyślij".
    Jeżeli jest bluetooth w telefonie, to się ujawni w opcjach zdjęcia,
    jeśli nie potrafisz tego ustalić w menu telefonu.

  • 9. Data: 2022-01-06 07:38:54
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał:

    > Jest tam jakis inny tryb pracy USB?

    Jest.. Udisk i transmisja z PC. Ustawiam transmisję i mam komunikat o braku
    miejsca.

    > Jak w ogole sie łączy - jako "pamięc masowa" czy "media device"?

    Dysk wymienny.

    > Moze da sie bluetoothem, z przegladarki zapisac, z MMS ... albo nagrac
    > dyktafonem :-)

    Jest bluetooth w tym telefonie, ale ma w komputerze. Chyba spróbuję ze
    smartfona, ale jeszcze nigdy nie udało mi się skonfigurować takiego
    połączenia.

    Pzdr

  • 10. Data: 2022-01-06 08:07:43
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > Karta nie musi być duża a cena nawet 12zł. Tańsza od paczki fajek :)

    Nie złącza karty. Są tylko dwa sloty SIM. W smartfonie i w tym Cavionie
    uaktywniłem bluetooth, ale w obu sprzętach mam komunikat, że nie znaleziono
    drugiego urządzenia. To przekracza moje możliwości. Chyba kupie telefon na
    korbkę.

    Pzdr