  • 1. Data: 2020-12-19 23:37:02
    Temat: Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
    Od: "kawalerka poznan.winogrady" <k...@g...com>

    Cześć,
    Jakiej aplikacji używacie - i jest OK - do nagrywania rozmów?
    Chcę móc wracać do przeprowadzonych rozmów, odsłuchiwać, sprawdzać, mieć wyraźne i
    słyszalne nagranie, a program ma działać automatycznie, zgrywać każdą rozmowę.

    1. Kiedyś polecono mi tutaj Autoamtic Call Recorder od Global Effect.
    Nie było to najgorsze, tylko rozmówcę słabo było słychać na nagraniu, a mnie znowu za
    mocno. Poza tym obsługa, archiwum, przyjazność - aplikacja świetna. Kosztowała 25 zł.
    Ale dziś jej już nie ma.

    2. Próbowałam ACR w Sklepie Play - niby miliony pobrań, niby najwyższe noty - ale
    tylko reklamy, i nie nagrywa.

    3. Ściągnęłam coś jeszcze - jakość poniżej fatalnej.

    Mam dość próbowania i wkurzania się.
    Dlatego proszę - podpowiedzcie mi co warto zainstalować na telefonie, by było dobrze
    słychać obie strony rozmowy.
    Legalność/nielegalność - nie interesują mnie te rzeczy.
    Płatność za apkę - ok, ale ma działać dobrze.

    Kiedyś rozmawialiśmy w wątku:
    https://groups.google.com/g/pl.misc.telefonia.gsm/c/
    uGEDYz1OJcg/m/k2FcDXsaAwAJ

    Pozdrawiam,
    Majka

  • 2. Data: 2020-12-19 23:53:10
    Temat: Re: Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
    Od: "kawalerka poznan.winogrady" <k...@g...com>

    Jeśli to ma znaczenie, to używam samsunga Galaxy Note 10+ (nie chwale się: wiele osób
    ma lepsze telefony, a mój telefon to nie mój tylko służbowa słuchawka).
    Ale jeśli ma to pomóc byście mogli wy mnie pomóc to podałam ;)
    Majka

  • 3. Data: 2020-12-20 00:11:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 19.12.2020 o 23:37, kawalerka poznan.winogrady napisała:

> [...]
    dobrze słychać obie strony rozmowy.
    > Legalność/nielegalność - nie interesują mnie te rzeczy.
    > Płatność za apkę - ok, ale ma działać dobrze.

    Call Recorder - ACR 33.3-unChained. Tylko ta wersja.

    --
    Po skończonej pracy...
    https://zapodaj.net/3eafd208794b9.jpg.html

  • 4. Data: 2020-12-20 01:42:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-20 o 00:11, collie pisze:

    dobrze słychać obie strony rozmowy.

    > Call Recorder - ACR 33.3-unChained. Tylko ta wersja.

    Możesz podać linka? Jest polska wersja na Samsunga?

    --
    animka

  • 5. Data: 2020-12-20 09:45:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 20.12.2020 o 01:42, Animka napisała:

    dobrze słychać obie strony rozmowy.

    > Możesz podać linka? Jest polska wersja na Samsunga?

    Jeśli masz bana w Goole, to wrzuć do kompjutra u sąsiada:
    "Call Recorder - ACR 33.3-unChained". Tak, w cudzysłowie.
    Ja używam tej wersji ACR-a w Motce. Po polsku.

  • 6. Data: 2020-12-20 10:26:13
    Temat: Re: Zapis rozmów na androSraju
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 20.12.2020 o 01:47, Soeralgenos Tamosoll napisał:

    > collie <c...@v...pl> wrote...

    Nie napisałem tego pod takim tematem. A teraz wypierdalaj do gimbazy
    i tam zmieniaj ziomalom tematy wątków, baranie wełniany!

    --
    Pasą się, pasą, barany wełniane...
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 7. Data: 2020-12-20 12:53:39
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.12.2020 kawalerka poznan.winogrady <k...@g...com>
    napisał/a:

    > Jakiej aplikacji używacie - i jest OK - do nagrywania rozmów?

    Wbudowanej w Xiaomi Redmi 4X- bez zarzutu.

    > 1. Kiedyś polecono mi tutaj Autoamtic Call Recorder od Global Effect.
    > Nie było to najgorsze, tylko rozmówcę słabo było słychać na nagraniu, a mnie znowu
    za mocno.

    Prawdopodobnie w opcjach ustawione nagrywanie z toru mikrofonu, zamiast bezpośrednio
    rozmowy, natomiast nie wszędzie to jest możliwe (jak niżej).

    > Dlatego proszę - podpowiedzcie mi co warto zainstalować na telefonie, by było
    dobrze słychać obie strony rozmowy.
    > Legalność/nielegalność - nie interesują mnie te rzeczy.

    Niestety, producenci telefonów lecą w kulki i nasze interesowanie się lub
    nie mają w odbytnicy- przeważnie wycinają w cholerę możliwość nagrywania
    rozmów dla zabezpieczenia dupy przez słynnymi amerykańskimi prawnikami
    wygrywającymi miliony od producentów, którzy nie napisali, żeby nie
    wkładać dziecka do mikrofalówki. A z kolei na inne rynki nie chce im się
    specjalnie robić innych wersji, zresztą możliwość korzystania z telefonu
    jako z telefonu to nie jest ta funkcja, której przeciętny użytkownik
    oczekuje. Najważniejsze, żeby robił piękne słitfocie i facebooki śmigały :-)

    Im nowszy Android, tym gorzej. Producenci softu usiłują kombinować,
    wykorzystując sztuczki (np. nagrywanie przez BT), ale to działa albo i nie.

    Dlatego nie warto szukać aplikacji- warto kupić do tego celu
    chińczyka. I tyle.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2020-12-20 13:45:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 20.12.2020 o 12:53, Dominik Ałaszewski napisał:

    > Dlatego nie warto szukać aplikacji- warto kupić do tego celu
    > chińczyka. I tyle.

    No, Twoja rada na pewno będzie przydatna kobiecie w korpo,
    która napisała:

    osób ma lepsze telefony, a mój telefon to nie mój tylko służbowa słuchawka).

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

  • 9. Data: 2020-12-20 14:27:54
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.12.2020 collie <c...@v...pl> napisał/a:

    > No, Twoja rada na pewno będzie przydatna kobiecie w korpo, 6

    osób ma lepsze telefony, a mój telefon to nie mój tylko służbowa słuchawka).

    Ja mam nr służbowy w chińczyku (dual sim).

    Oczywiście można też przewalać pięćset
    aokikacji, a nuż któraś zadziała.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 10. Data: 2020-12-20 16:01:33
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 20.12.2020 o 14:27, Dominik Ałaszewski napisał:

    osób ma lepsze telefony, a mój telefon to nie mój tylko służbowa słuchawka).

    > Ja mam nr służbowy w chińczyku (dual sim).

    Ty masz pewnie służbowego Huaweja, lub innego Xiaomi, a ona ma
    służbowego Samsunga Galaxy Note 10+, więc Twoja propozycja, by
    kupiła sobie chińczyka do nagrywania rozmów, może być odebrane
    tak jak propozycja kupna perfum Pani Walewska zamiast Chanel N°5,
    choćby Pani Walewska była z pompką.

    > Oczywiście można też przewalać pięćset
    > aokikacji, a nuż któraś zadziała.

    Po co? Wystarczy spytać, bo być może już ktoś wcześniej przewalił
    pińcet apek i znalazł tę jedyną, która działa nawet z Androidem 10.
    I pani właśnie to zrobiła - pytając o aplikację, a nie o telefon.