  • 21. Data: 2020-12-23 23:11:21
    Temat: Re: Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    20 gru 2020 o 00:11, collie pisze:

    > Call Recorder - ACR 33.3-unChained. Tylko ta wersja.

    Jak niemal wszystkie (wszystkie poza jedną) Call Recorder nie nagrywa.
    Pliki są, ale puste. Telefon to Redmi Note 9 Pro 6/64.
    Nadto -- nie mogę podać swego miejsca na dysku do nagrywania.
    Spróbowałem i ACR 3.33-unChained, i zaktualizowanej...

    Ta jedna, jedyna ;) nagrywająca nagrywa mego rozmówcę wyraźnie,
    ale cicho i od czasu do czasu płata różnorakie figle...

    --
    Ene

  • 22. Data: 2020-12-23 23:25:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.12.2020 o 23:11, Eneuel pisze:

> [...]
    > Nadto -- nie mogę podać swego miejsca na dysku do nagrywania.
    > Spróbowałem i ACR 3.33-unChained, i zaktualizowanej...
    zaktualizowana nie zadziała. masz w opisie uzasadnienie
    > Ta jedna, jedyna ;) nagrywająca nagrywa mego rozmówcę wyraźnie,
    > ale cicho i od czasu do czasu płata różnorakie figle...

    na xiaomi nie ma prolbelmu. odblokuj bootloader, zainstaluj twrp,
    magiska i axet call recoder.

    ToMasz

  • 23. Data: 2020-12-23 23:31:53
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    23 gru 2020 o 23:25, ToMasz pisze:

    > zaktualizowana nie zadziała. masz w opisie uzasadnienie

    ACR 3.33-unChained też nagrywała puste pliki.

    > na xiaomi nie ma prolbelmu. odblokuj bootloader,

    Trochę za wiele jak na mnie.

  • 24. Data: 2021-01-03 17:26:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.12.2020 o 00:11, collie pisze:
> [...]
    dobrze słychać obie strony rozmowy.

    > Call Recorder - ACR 33.3-unChained. Tylko ta wersja.

    No ale ... czemu ta akurat wersja miałaby być taka cudowna? Mnie się
    wydaje, że wszystko zależy od systemu jaki jest wgrany a aplikacja tylko
    korzysta z jego możliwości. Choć ... gdzieśtam piszą, że niby API
    zostało usunięte. To w sumie nie wiem jak jest.